W piątą rocznicę wypuszczenia na rynek iPhone’a pojawiły się analizy finansowego sukcesu smartfona. Firma Strategy Analytics opublikowała raport, z którego wynika, że przez pięć lat sprzedano 250 mln egzemplarzy iPhone’a a sam telefon wygenerował 150 mld dolarów łącznych przychodów.
Serwis Business Insider, idąc podobnym tropem jak Strategy Analytics, poszerzył dane dotyczące pięcioletniego panowania iPhone’a, analizując wyniki finansowe Apple dotyczące tego telefonu:
- dział firmy Apple odpowiedzialny za iPhone’a jest aktualnie większy niż cała firma Microsoft;
- dział odpowiedzialny za iPhone’a generuje 30 mld dolarów zysku rocznie – jest to suma większa niż zysk firm General Electric, Microsoft, Google;
- iPhone doprowadził do kłopotów finansowych swoich konkurentów: Palma, Research in Motion oraz Nokię;
- iPhone pomógł stworzyć z firmy Apple najbardziej dochodową firmę na świecie.
Jak więc widać pięć lat istnienia iPhone’a to pasmo sukcesów finansowych, pomimo obecności swego największego konkurenta na rynku smartfonów, czyli Samsunga oraz dużej ilości telefonów opartych na systemie Android. Czy (najprawdopodobniej) planowany na jesień iPhone 5 podtrzyma dobrą passę firmy Apple?
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.