1000 klientów obsługuje już firma Crowley, operator telekomunikacyjny, czołowy dostawca technologii bezprzewodowego dostępu do internetu i transmisji danych w Polsce. Większość z nich to duże i średnie firmy, działające na terenie Warszawy i korzystające z usługi dostępu do internetu
.
„Jesteśmy dumni, że tak wielu klientów obdarzyło nas swoim zaufaniem. Nie ukrywam, że jest to dla nas duży sukces. Rozwijamy się znacznie szybciej niż zakładaliśmy, a tak dynamiczny wzrost pozwoli nam na systematyczne uzupełnianie oferty o nowe produkty. Chciałbym podkreslić również, że stale doskonalimy jakość naszych usług i pracujemy nad dostosowaniem oferty do indywidualnych potrzeb klientów.” – mówi Jacek Kotur, dyrektor ds. Relacji biznesowych w Crowley Data Poland.
W ciągu roku 2001 firma pozyskała 500 klientów. Średnie tempo pozyskiwania klientów w roku 2002 jest zatem dwukrotnie wyższe. Większość klientów sieci Crowley znajduje się w Warszawie (52%) i w Trójmieście (15%). Firma świadczy również usługi dla klientów w Katowicach, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu. Wśród odbiorców usług Crowley Data Poland znajdują się m.in. Rafineria Gdańska, Fazer Polska, C.Hartwig, Nordea Bank, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Poczta Polska, Urząd Marszałkowski, Stocznia Nauta, Sąd Okręgowy w Gdańsku, GE Capital Bank oraz najwięksi operatorzy telekomunikacyjni.
Aż 24% klientów sieci Crowley to firmy usługowe, zaś ponad 14% handlowe. Instytucje finansowe stanowią prawie 5% klientów, a administracja państwowa 2,7%. W portfolio klientów dominują firmy duże oraz średnie.
Wśród usług oferowanych przez firmę Crowley Data Poland największym zainteresowaniem cieszy się dostęp do internetu: korzysta z niego aż 70% klientów. Rośnie również liczba użytkowników VPN: miejski i międzymiastowy użytkuje już 13% odbiorców. Wiele firm wykorzystuje także kanały cyfrowe oraz łącza transmisji danych. Klienci wybierają najczęściej łącza o najwyższej przepływności: 2 Mb, najmniej – bo tylko 15% odbiorców – korzysta z łącz 1 Mb.
W maju Crowley Data Poland ujednolicił markę z międzynarodową grupą kapitałową. Obecna nazwa – Crowley – jest zgodna z nazewnictwem stosowanym w firmach należących do George’a Crowley’a. Tym samym firma zrezygnowała z dotychczasowej nazwy sieci bezprzewodowej DATASTAR i promuje ją pod jednolitą marką CROWLEY. Zmianie marki towarzyszy nowe hasło firmy: „Są sieci idealne”. Wszystkie podejmowane przez firmę Crowley działania marketingowe miały na celu odświeżenie wizerunku, podkreślenie wysokiej wiarygodności, jakości oraz stabilności działania sieci. Bez zmian pozostało logo firmy, które uzupełniono o nową nazwę i hasło przewodnie.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.