Ebook od MAYKO to odpowiedź na istniejącą od wielu lat w sieci dezinformację dotyczącą umów o pozycjonowanie. Dlatego jeśli chcesz dowiedzieć się, jakich zapisów nie powinna zawierać Twoja umowa, jak powinna przebiegać współpraca z agencją SEM lub po prostu szukasz informacji przed ostatecznym wyborem agencji – koniecznie sięgnij po ebook Umowa o pozycjonowanie.
Zawiłe kruczki prawne, niekorzystne zapisy, kary umowne, źle skonstruowana umowa… to wszystko powinno odejść w niepamięć. Dzięki Umowa o pozycjonowanie. Wszystko o czym musisz pamiętać! dowiesz się:
- jaki model rozliczenia umowy najlepiej wybrać,
- jakie są prawa i obowiązki obu stron zawierających umowę,
- co z tym usuwaniem linków po zakończeniu współpracy,
- czy kara umowna na pewno powinna znaleźć się w umowie o pozycjonowanie,
- jakie są niebezpieczne zapisy, których należy unikać.
W trakcie przygotowywania tego tekstu przyświecał mi cel, jakim jest zwiększanie świadomości o tym, jak ważne jest zwracanie uwagi na zapisy umów, które podpisujemy. Ten ebook dedykuję szczególnie tym, którzy chcą skorzystać z usługi pozycjonowania, a nie wiedzą jakie pułapki mogą na nich czekać w zapisach umowy, którą zamierzają podpisać. (…) Umowy o pozycjonowanie zawierane są coraz częściej i wydaje się nieuniknione, że liczba sporów na tym tle będzie tylko wzrastać. W tym opracowaniu starałem się pokazać na co warto zwrócić uwagę konstruując taką umowę, jakich zapisów należy unikać oraz z jakich cech samego procesu pozycjonowania to wynika – mówi Krzysztof Kalinowski, specjalista SEO w Agencji SEM Mayko.
Zajrzyj na marketingwsieci.pl i pobierz ebooka bezpłatnie. Nasza redakcja objęła publikację swoim patronatem medialnym.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.