Pierwszy ebook o umowach o pozycjonowanie

Opublikowano: 3 czerwca 2020. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Ebook od MAYKO to odpowiedź na istniejącą od wielu lat w sieci dezinformację dotyczącą umów o pozycjonowanie. Dlatego jeśli chcesz dowiedzieć się, jakich zapisów nie powinna zawierać Twoja umowa, jak powinna przebiegać współpraca z agencją SEM lub po prostu szukasz informacji przed ostatecznym wyborem agencji – koniecznie sięgnij po ebook Umowa o pozycjonowanie.

Pierwszy ebook o umowach o pozycjonowanie 1

Zawiłe kruczki prawne, niekorzystne zapisy, kary umowne, źle skonstruowana umowa… to wszystko powinno odejść w niepamięć. Dzięki Umowa o pozycjonowanie. Wszystko o czym musisz pamiętać! dowiesz się: 

  • jaki model rozliczenia umowy najlepiej wybrać,
  • jakie są prawa i obowiązki obu stron zawierających umowę,
  • co z tym usuwaniem linków po zakończeniu współpracy,
  • czy kara umowna na pewno powinna znaleźć się w umowie o pozycjonowanie,
  • jakie są niebezpieczne zapisy, których należy unikać.

W trakcie przygotowywania tego tekstu przyświecał mi cel, jakim jest zwiększanie świadomości o tym, jak ważne jest zwracanie uwagi na zapisy umów, które podpisujemy. Ten ebook dedykuję szczególnie tym, którzy chcą skorzystać z usługi pozycjonowania, a nie wiedzą jakie pułapki mogą na nich czekać w zapisach umowy, którą zamierzają podpisać. (…) Umowy o pozycjonowanie zawierane są coraz częściej i wydaje się nieuniknione, że liczba sporów na tym tle będzie tylko wzrastać. W tym opracowaniu starałem się pokazać na co warto zwrócić uwagę konstruując taką umowę, jakich zapisów należy unikać oraz z jakich cech samego procesu pozycjonowania to wynika – mówi Krzysztof Kalinowski, specjalista SEO w Agencji SEM Mayko.

Zajrzyj na marketingwsieci.pl i pobierz ebooka bezpłatnie. Nasza redakcja objęła publikację swoim patronatem medialnym.

Dawid ZarazińskiPierwszy ebook o umowach o pozycjonowanie

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.