mKiosk mBanku działa w Pasażu Łódzkim przy Al. Włókniarzy 64 i zapewnia Klientom bezpośredni dostęp do rachunków i gotówki.
mKiosk to przede wszystkim:
ˇ stanowisko internetowe, dzięki któremu Klienci maja zapewniony stały dostęp do rachunków w mBanku i mogą wykonywać wszystkie operacje dostępne przez kanał internetowy
ˇ 2 stanowiska telefoniczne, dzięki którym Klienci mogą bezpośrednio połączyć się z mLinią. Te stanowiska pozwalają wykonywać operacje na rachunkach w mBanku zarówno za pomocą automatycznego teleserwisu mLinii jak i bezpośrednio korzystając z pomocy operatora.
ˇ bankomat Euronetu do wypłat środków finansowych z rachunków w mBanku.
ˇ bankomat depozytowy mBanku, dzięki któremu po raz pierwszy Klienci mBanku mogą wpłacać gotówkę do mBanku bez prowizji. Operacje te mogą być dokonywane zarówno przy użyciu karty mBanku jak i przez wpisanie nr rachunku w mBanku – wpłaty gotówkowe nie są obarczone żadną prowizją.
W mKiosku Klient może:
– uzyskać informacje o produktach i usługach w mBanku,
– otworzyć rachunek w mBanku – BEZ OPŁAT,
– korzystając z bankomatu depozytowego wpłacić gotówkę do mBanku – BEZ PROWIZJI,
– samodzielnie wykonać operacje w mBanku przez Internet i telefon – BEZ OPŁAT,
– wypłacić pieniądze w bankomacie Sieci Euronet – BEZ PROWIZJI
Dodatkowo mKiosk umożliwia użytkownikom bezpośrednią pomoc pracowników mBanku w zakresie informacji dotyczących oferty oraz procesu założenia rachunków. Doradca mBank jest do dyspozycji Klientów codziennie w godzinach: 10.00-20.00 od poniedziałku do soboty oraz 10.00-18.00 w niedzielę.
„Strategia funkcjonowania mBanku zakłada rozwój w stronę banku uniwersalnego, banku pierwszego wyboru, nowoczesnego, innowacyjnego od strony wdrażanych produktów oraz zawansowanego technologicznie – pioniera w obszarze technologii. Jesteśmy przekonani, że model biznesowy mBanku zachowa podstawowe wyróżniki: korzystną cenę – wysokie oprocentowanie oraz brak podstawowych opłat i prowizji, a także wygodę i dostępność w zarządzaniu środkami finansowymi. Przez cały czas analizujemy naszą pozycję i zastanawiamy się, czy barierą dalszego dynamicznego rozwoju mBanku może być brak fizycznej obecności. Dlatego właśnie uruchomiliśmy pilotażowy projekt obecności w świecie rzeczywistym, w przekonaniu, że nie chodzi o konkurowanie na tym polu z innymi bankami detalicznymi, tylko o zminimalizowanie ograniczeń oraz barier dla Klientów, związanych chociażby z wpłatą gotówki do mBanku. Jednocześnie strategia funkcjonowania mBanku jest nastawiona na zdalne pozyskiwanie i obsługę Klientów – głównie przez kanał internetowy.” – dodaje Sławomir Lachowski, Wiceprezes BRE Banku SA, twórca i pomysłodawca mBanku.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.