Kibice udający się na Euro 2008, mogą z bliska zobaczyć reprezentację Polski w piłce nożnej. Nasza drużyna narodowa wyszła kibicom naprzeciw, stając przy głównych drogach, lotniskach i przejściach granicznych.
Gigantyczne kontury naszej „jedenastki” są najnowszą kampanią sponsora reprezentacji – Telekomunikacji Polskiej SA. Do realizacji kampanii dla TP SA wykorzystano tzw. Contour Boardy, przedstawiające stojącą na murawie narodową „jedenastkę”.
– Dotychczas w przypadku wielkoformatowej reklamy stosowano raczej nośniki reklamowe zaprojektowane na tradycyjnym planie prostokąta – mówi Piotr Szczurowski, prezes agencji reklamowej Media Fabryka, pomysłodawcy i producenta nośników Contour Board. – Chcieliśmy przełamać ten schemat, poszerzając rynek o kolejne formy – stąd pomysł na przestrzenne nośniki Contour Board, zrealizowane na rzecz kampanii dla Telekomunikacji Polskiej SA.
Contour Boardy wchodzą w skład grupy nowych, kreatywnych nośników reklamowych Media Fabryki – tzw. Building Media. Są to nośniki reklamy zewnętrznej z dostępnych na rynku polskim i zagranicznym wszystkich rodzajów elementów budowlanych, rusztowań, kątowników ceowników, ogrodzeń budowlanych itp. Dzięki wykorzystaniu elementów budowlanych do budowy konstrukcji i nośników reklamowych z przekazem reklamowym można szybko dotrzeć wszędzie tam, gdzie nie występują standardowe nośniki reklamowe lub też nie ma wystarczającej liczby nośników reklamowych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.