Piłkarska reprezentacja Polski wyszła na drogi

Kibice udający się na Euro 2008, mogą z bliska zobaczyć reprezentację Polski w piłce nożnej. Nasza drużyna narodowa wyszła kibicom naprzeciw, stając przy głównych drogach, lotniskach i przejściach granicznych.
Gigantyczne kontury naszej „jedenastki” są najnowszą kampanią sponsora reprezentacji – Telekomunikacji Polskiej SA. Do realizacji kampanii dla TP SA wykorzystano tzw. Contour Boardy, przedstawiające stojącą na murawie narodową „jedenastkę”.

– Dotychczas w przypadku wielkoformatowej reklamy stosowano raczej nośniki reklamowe zaprojektowane na tradycyjnym planie prostokąta – mówi Piotr Szczurowski, prezes agencji reklamowej Media Fabryka, pomysłodawcy i producenta nośników Contour Board. – Chcieliśmy przełamać ten schemat, poszerzając rynek o kolejne formy – stąd pomysł na przestrzenne nośniki Contour Board, zrealizowane na rzecz kampanii dla Telekomunikacji Polskiej SA.

Piłkarska reprezentacja Polski wyszła na drogi 1

Contour Boardy wchodzą w skład grupy nowych, kreatywnych nośników reklamowych Media Fabryki – tzw. Building Media. Są to nośniki reklamy zewnętrznej z dostępnych na rynku polskim i zagranicznym wszystkich rodzajów elementów budowlanych, rusztowań, kątowników ceowników, ogrodzeń budowlanych itp. Dzięki wykorzystaniu elementów budowlanych do budowy konstrukcji i nośników reklamowych z przekazem reklamowym można szybko dotrzeć wszędzie tam, gdzie nie występują standardowe nośniki reklamowe lub też nie ma wystarczającej liczby nośników reklamowych.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top