Piłkarska reprezentacja Polski wyszła na drogi

Opublikowano: 29 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Kibice udający się na Euro 2008, mogą z bliska zobaczyć reprezentację Polski w piłce nożnej. Nasza drużyna narodowa wyszła kibicom naprzeciw, stając przy głównych drogach, lotniskach i przejściach granicznych.
Gigantyczne kontury naszej „jedenastki” są najnowszą kampanią sponsora reprezentacji – Telekomunikacji Polskiej SA. Do realizacji kampanii dla TP SA wykorzystano tzw. Contour Boardy, przedstawiające stojącą na murawie narodową „jedenastkę”.

– Dotychczas w przypadku wielkoformatowej reklamy stosowano raczej nośniki reklamowe zaprojektowane na tradycyjnym planie prostokąta – mówi Piotr Szczurowski, prezes agencji reklamowej Media Fabryka, pomysłodawcy i producenta nośników Contour Board. – Chcieliśmy przełamać ten schemat, poszerzając rynek o kolejne formy – stąd pomysł na przestrzenne nośniki Contour Board, zrealizowane na rzecz kampanii dla Telekomunikacji Polskiej SA.

Piłkarska reprezentacja Polski wyszła na drogi 1

Contour Boardy wchodzą w skład grupy nowych, kreatywnych nośników reklamowych Media Fabryki – tzw. Building Media. Są to nośniki reklamy zewnętrznej z dostępnych na rynku polskim i zagranicznym wszystkich rodzajów elementów budowlanych, rusztowań, kątowników ceowników, ogrodzeń budowlanych itp. Dzięki wykorzystaniu elementów budowlanych do budowy konstrukcji i nośników reklamowych z przekazem reklamowym można szybko dotrzeć wszędzie tam, gdzie nie występują standardowe nośniki reklamowe lub też nie ma wystarczającej liczby nośników reklamowych.

Hanna LaskowskaPiłkarska reprezentacja Polski wyszła na drogi

Podziel się!

O autorze

hania