Kibice udający się na Euro 2008, mogą z bliska zobaczyć reprezentację Polski w piłce nożnej. Nasza drużyna narodowa wyszła kibicom naprzeciw, stając przy głównych drogach, lotniskach i przejściach granicznych.
Gigantyczne kontury naszej „jedenastki” są najnowszą kampanią sponsora reprezentacji – Telekomunikacji Polskiej SA. Do realizacji kampanii dla TP SA wykorzystano tzw. Contour Boardy, przedstawiające stojącą na murawie narodową „jedenastkę”.
– Dotychczas w przypadku wielkoformatowej reklamy stosowano raczej nośniki reklamowe zaprojektowane na tradycyjnym planie prostokąta – mówi Piotr Szczurowski, prezes agencji reklamowej Media Fabryka, pomysłodawcy i producenta nośników Contour Board. – Chcieliśmy przełamać ten schemat, poszerzając rynek o kolejne formy – stąd pomysł na przestrzenne nośniki Contour Board, zrealizowane na rzecz kampanii dla Telekomunikacji Polskiej SA.
Contour Boardy wchodzą w skład grupy nowych, kreatywnych nośników reklamowych Media Fabryki – tzw. Building Media. Są to nośniki reklamy zewnętrznej z dostępnych na rynku polskim i zagranicznym wszystkich rodzajów elementów budowlanych, rusztowań, kątowników ceowników, ogrodzeń budowlanych itp. Dzięki wykorzystaniu elementów budowlanych do budowy konstrukcji i nośników reklamowych z przekazem reklamowym można szybko dotrzeć wszędzie tam, gdzie nie występują standardowe nośniki reklamowe lub też nie ma wystarczającej liczby nośników reklamowych.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.