Pinterest wprowadza narzędzia analityczne dla swych klientów biznesowych. Dla serwisu ma to być ważny krok w kierunku zarabiania pieniędzy.
Pinterest nie wyświetla reklam na swych stronach, ale dla wielu marek jest to świetnie miejsce promocji swoich produktów – od listopada ubiegłego roku serwis oferuje zresztą prowadzenie oficjalnych kont dla przedsiębiorstw. Serwis chce teraz zaoferować firmom narzędzia do analizy zachowań użytkowników, donosi Reuters. Pierwsze z nich dostępne ma być za darmo już dziś. Raportować ma m.in. na temat ilości kliknięć zdjęć danej marki.
W lutym Pinterest pozyskał 200 mln dolarów finansowania od takich firm jak Andreessen Horowitz czy Bessemer Venture Partners. Wartość serwisu przy tej okazji oszacowana została na… 2,5 mld dolarów. Według danych comScore serwis odwiedza ok. 30 mln unikalnych użytkowników miesięcznie.
Narzędzia analityczne będą ważną częścią tworzenia „fundamentów do zarabiania”. Pomysł na pieniądze może oprzeć się o jakąś formę reklamową lub wprowadzenie możliwości zakupu produktów z systemem prowizyjnym. W najbliższej przyszłości Pinterest chce jednak uruchomić międzynarodowe wersje serwisu oraz wprowadzić system rekomendacji, który będzie podpowiadał użytkownikom profile do śledzenia, podobne do tych, które już polubił.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.