Z dniem 1. kwietnia 2008 roku Piotr Friedberg objął stanowisko Strategy Directora w agencji interaktywnej Opcom Grupa Eskadra.
Piotr zdobywał doświadczenie w agencji interaktywnej MRM Worldwide (wtedy Zentropy Partners) odpowiadając za koordynacja projektów badawczych, współtworzenie strategii komunikacji on-line i pomiary efektywności kampanii dla Klientów takich jak Polkomtel, Durex czy Microsoft. Ostatnie dwa lata spędził jako interactive communication manager w Grupie Maspex Wadowice, gdzie odpowiadał za całościową komunikację internetową marek Tymbark, Kubuś, Lubella i innych.
Głównym zadaniem Piotra w agencji Opcom będzie wzmocnienie działu badań i strategii oraz ścisła współpraca z tworzonym obecnie analogicznym działem Grupy Eskadra w przygotowaniu strategii kampanii marketingu zintegrowanego. Praca Piotra skoncentruje się także na wzmocnieniu pozycji agencji Opcom na rynku. Ma to związek z planowanym przez agencję repozycjonowaniem własnego brandu.
W ramach Grupy Eskadra działają: Eskadra Marketing Services, Eskadra Events, Eskadra Szkolenia i Seminaria, Opcom Grupa Eskadra, Eskadra Market Place.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.