Piotr Friedberg wzmocni Opcom

Opublikowano: 1 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Z dniem 1. kwietnia 2008 roku Piotr Friedberg objął stanowisko Strategy Directora w agencji interaktywnej Opcom Grupa Eskadra.
Piotr zdobywał doświadczenie w agencji interaktywnej MRM Worldwide (wtedy Zentropy Partners) odpowiadając za koordynacja projektów badawczych, współtworzenie strategii komunikacji on-line i pomiary efektywności kampanii dla Klientów takich jak Polkomtel, Durex czy Microsoft. Ostatnie dwa lata spędził jako interactive communication manager w Grupie Maspex Wadowice, gdzie odpowiadał za całościową komunikację internetową marek Tymbark, Kubuś, Lubella i innych.

Głównym zadaniem Piotra w agencji Opcom będzie wzmocnienie działu badań i strategii oraz ścisła współpraca z tworzonym obecnie analogicznym działem Grupy Eskadra w przygotowaniu strategii kampanii marketingu zintegrowanego. Praca Piotra skoncentruje się także na wzmocnieniu pozycji agencji Opcom na rynku. Ma to związek z planowanym przez agencję repozycjonowaniem własnego brandu.
W ramach Grupy Eskadra działają: Eskadra Marketing Services, Eskadra Events, Eskadra Szkolenia i Seminaria, Opcom Grupa Eskadra, Eskadra Market Place.

Hanna LaskowskaPiotr Friedberg wzmocni Opcom

Podziel się!

O autorze

hania