Planeta F1

Opublikowano: 1 sierpnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Agencja interaktywna huevo zrealizowała sklep z gadżetami Formuły 1. Sklep dostarczanie fanom F1 nie tylko firmowe artykuły ale też newsy ze świata Formuły 1. Użytkownicy mają możliwość sprofilowania wyświetlanych nowości poprzez wybór ulubionej stajni.
Jak podkreślają właściciele przedsięwzięcia "F1planet jest zespołem miłośników przepięknego, dynamicznego sportu. F1planet.pl jest witryną stworzoną przez pasjonatów dla pasjonatów, ale również dla osób, zaczynających dostrzegać piękno i emocje związane z F1."

Zespół huevo odpowiedzialny był nie tylko za kompleksowe wdrożenie serwisu, ale również stworzenie identyfikacji wizualnej marki F1planet.
"Dołożyliśmy wszelkich starań, aby licznym fanom w Polsce, dostarczyć najlepszy z dostępnych – nie tylko w polskim internecie – sklep dotyczący F1. Ekskluzywny charakter dyscypliny ma znaleźć swoje odzwierciedlenie w uruchomionym projekcie F1planet.pl. Dotyczy to nie tylko kreacji, ale przede wszystkim wygodnego procesu zakupowego, zweryfikowanego w procesie przeprowadzonych testów użyteczności, wygodnych płatności (integracja z płatności.pl) i różnorodnych form wysyłki. Ten projekt jest przy okazji kolejnym przykładem naszego indywidualnego podejścia do realizacji e-commerce" – mówi Marek Szozda, dyrektor zarządzający huevo.

www.f1planet.pl

Hanna LaskowskaPlaneta F1

Podziel się!

O autorze

hania