Rusza kampania reklamowa ponadregionalnej rozgłośni młodzieżowej Planeta FM – 100% Imprezowych Hitów. W pierwszej fazie pojawią się banery reklamowe w internecie oraz nośniki indoorowe w placówkach edukacyjnych. Poza internetem i indoorem, w następnym etapie kampania obejmie również prasę.
Motywem przewodnim reklamy będzie hasło: „100% imprezowych hitów”. Kampania jest częścią strategii Grupy Eurozet na promocję i wzmocnienie marki Planeta FM. Kreację przygotowała agencja MobiJOY! A zakupem mediów zajmie się ZenithOptimedia Group.
Banery Planeta FM pojawią się w największych portalach internetowych onet.pl, wp.pl oraz serwisie społecznościowym pora.pl. Od 25 marca do 21 kwietnia potrwa kampania indoorowa w szkołach średnich i na uczelniach wyższych. Kampania swoim zasięgiem obejmie wszystkie miasta nadawania Planety FM. Reklama prasowa pojawi się w kwietniu ,maju i czerwcu w wybranych tytułach prasy branżowej, młodzieżowej i w magazynach kolorowych.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.