Planeta FM rozpoczyna kampanię reklamową

Opublikowano: 30 marca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Rusza kampania reklamowa ponadregionalnej rozgłośni młodzieżowej Planeta FM – 100% Imprezowych Hitów. W pierwszej fazie pojawią się banery reklamowe w internecie oraz nośniki indoorowe w placówkach edukacyjnych. Poza internetem i indoorem, w następnym etapie kampania obejmie również prasę.
Motywem przewodnim reklamy będzie hasło: „100% imprezowych hitów”. Kampania jest częścią strategii Grupy Eurozet na promocję i wzmocnienie marki Planeta FM. Kreację przygotowała agencja MobiJOY! A zakupem mediów zajmie się ZenithOptimedia Group.

Banery Planeta FM pojawią się w największych portalach internetowych onet.pl, wp.pl oraz serwisie społecznościowym pora.pl. Od  25 marca do 21 kwietnia potrwa kampania indoorowa w szkołach średnich i na uczelniach wyższych. Kampania swoim zasięgiem obejmie wszystkie miasta nadawania Planety FM. Reklama prasowa pojawi się w kwietniu ,maju i czerwcu w  wybranych tytułach prasy branżowej, młodzieżowej i w magazynach kolorowych.

Hanna LaskowskaPlaneta FM rozpoczyna kampanię reklamową

Podziel się!

O autorze

hania