DaimlerChrysler, znany na polskim rynku ze sprzedaży pojazdów Mercedes-Benz, smart, Maybach, Chrysler czy Jeep, wykorzystuje Internet jako dodatkowy kanał dystrybucji części zamiennych. Udostępniona w Internecie platforma umożliwia firmie przede wszystkim wyprzedaż części zamiennych do Mercedesów. Rozbudowana funkcjonalność rozwiązania zapewne przyczyni się również do aktywizacji dealerów w zakresie technologii internetowych, budowania wizerunku nowoczesnej marki DaimlerChrysler oraz zwiększenia jej rozpoznawalności.
Platforma wyprzedażowa DaimlerChrysler skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych – użytkowników Mercedesa, osób zainteresowanych motoryzacją i częściami zamiennymi, pracowników warsztatów samochodowych, jak i do nieautoryzowanych warsztatów czy sprzedawców części motoryzacyjnych.
Serwis oparty został o dwie główne sekcje tematyczne, poświęcone częściom zamiennym oraz akcesoriom i kolekcjom. Szczegółowy podział na kategorie oraz zaawansowana wyszukiwarka części umożliwiają proste i szybkie znalezienie odpowiednich produktów w zaledwie kilku krokach. Szczegółowe opisy części ilustrowane są zdjęciami. Przed dokonaniem zakupu użytkownik może skonsultować się z dealerem przy pomocy elektronicznego formularza. Istnieje również możliwość bieżącego podglądu koszyka i sumy zamówionych towarów. Złożone zamówienie potwierdzane jest telefonicznie przez dealerów.
Serwis zbudowany został we współpracy z SUPERMEDIA Interactive i od 11 stycznia dostępny jest pod adresem www.czesci.mercedes-benz.pl. Do zadań agencji należały działania analityczne, stworzenie koncepcji projektu informatycznego i graficznego oraz wykonanie dedykowanej platformy systemowej. Wdrożone rozwiązanie umożliwia właścicielowi zarządzanie bazą części, bazą dealerów jak i wszystkimi zamówieniami oraz przeglądanie statystyk zamówień. Dla poszczególnych dealerów platforma oznacza możliwość zarządzania własnymi zamówieniami oraz stanami magazynowymi.
http://www.czesci.mercedes-benz.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.