Play kusi… tym razem z AdWorks

Opublikowano: 4 czerwca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

30 maja, w internetowym serwisie dziennym Media&Marketing Polska pojawiła się informacja, że za „kreację reklam dla marki Play odpowiada agencja reklamowa Brain.” Takie zdanie towarzyszyło informacji o tygodniku „Polityka”, który umieścił na swojej okładce jedną z kreacji Play. To jednak tylko pół prawdy.
„Oczywiście to Brain jest autorem kreacji Play budzących najwięcej kontrowersji i najczęściej komentowanych, jednak tym razem to nasza praca stała się wprowadzeniem do artykułu Polityki. Liczymy na to, że uda nam się wzbudzić tak samo gorące emocje.” – żartuje Magdalena Tuczyńska, Head of Business w agencji AdWorks – „Zdjęcie z erotyczną maską pokrytą charakterystycznym blobem to część naszej kampanii BTL dla Play”.

Play kusi... tym razem z AdWorks 1

AdWorks obsługuje w całości budżet BTL tej marki. Zdjęcie jest jednym z 6 zrealizowanych na potrzeby kampanii przeprowadzonej pod hasłem „Chodź się zabawić”. Idea zachęca do wejścia do wyrafinowanego świata rozrywki zarezerwowanego dla dorosłych odbiorców, dla których nie istnieją tematy tabu, ani zakazy. Głównym materiałem kampanii stał się wizerunkowy album-katalog. Ekskluzywne wydawnictwo bogato ilustrowane zdjęciami o wyraźnym zabarwieniu erotycznym, które zdecydowanie jednak zachowują artystyczny charakter, kojarzony z wyrafinowanym sesjami realizowanymi na rzecz kreatorów mody. Idea albumu stała się jednocześnie tematem przewodnim działań experiential marketing.

www.adworks.pl

Hanna LaskowskaPlay kusi… tym razem z AdWorks

Podziel się!

O autorze

hania