Multimedialny operator PLAY wybrał SAS Institute jako strategicznego partnera i dostawcę rozwiązań i usług w obszarze Business Intelligence. Współpraca zaowocuje wdrożeniem przez SAS Institute hurtowni danych oraz szeregu rozwiązań biznesowych na bazie własnej, unikalnej platformy Business Intelligence.
W ramach strategicznej umowy PLAY otrzyma kompleksowe środowisko analityczne i raportowe, wspierające kluczowe procesy podejmowania decyzji w organizacji, w tym pełną paletę rozwiązań SAS w obszarze Customer Intelligence obejmującą m.in. Segmentację, Cross-Sell, Retention oraz zarządzanie bezpośrednią komunikacją marketingową z zastosowaniem SAS®Campaign Management. Doświadczenie SAS Institute w zakresie zaawansowanej analityki oraz wykorzystania wiedzy o kliencie ma się przyczynić do wzrostu efektywności procesów sprzedaży usług sieci PLAY, optymalnego dopasowania oferty produktowej oraz efektywnego zarządzania interakcjami z klientem. Rozwiązanie SAS umożliwi również efektywne zarządzanie dystrybucją oferty usług dodanych, co ma przyczynić się do wzrostu przychodów z klienta (ARPU) przy zachowaniu wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
„Do realizacji hurtowni danych i całościowego środowiska raportowo-analitycznego firmy wybraliśmy Platformę SAS głównie ze względu na integrację oraz skalowalność oferowanego rozwiązania”- komentuje Jacek Czernuszenko IT and Billing Operations Director w PLAY- „Wdrożenie, które realizujemy na starcie naszej działalności, będzie w pełni obsługiwało rosnącą liczbę klientów i wolumen danych oraz będzie podążać za zmianami naszej organizacji w przyszłości, kiedy osiągniemy zakładany udział w rynku”.
„Kompleksowa wiedza o kliencie, dopasowanie oferty do jego konkretnych potrzeb i odpowiedni moment wprowadzania na rynek nowych produktów, to podstawowe czynniki sukcesu rynkowego. Jesteśmy dumni, że PLAY – operator, który w oparciu o najnowocześniejsze technologie tworzy standardy w dziedzinie komunikacji, wybrała rozwiązanie SAS do realizacji zadań o tak krytycznym znaczeniu. Wierzę, że niezawodna technologia SAS oraz nasze globalne doświadczenie w realizacji zaawansowanych projektów informatycznych przyczyni się do dalszych sukcesów rynkowych sieci PLAY.” – powiedziała Alicja Wiecka, Dyrektor Zarządzający SAS Institute
www.sas.com/poland
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.