PLAY wybiera SAS

Opublikowano: 5 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Multimedialny operator PLAY wybrał SAS Institute jako strategicznego partnera i dostawcę rozwiązań i usług w obszarze Business Intelligence. Współpraca zaowocuje wdrożeniem przez SAS Institute hurtowni danych oraz szeregu rozwiązań biznesowych na bazie własnej, unikalnej platformy Business Intelligence.
W ramach strategicznej umowy PLAY otrzyma kompleksowe środowisko analityczne i raportowe, wspierające kluczowe procesy podejmowania decyzji w organizacji, w tym pełną paletę rozwiązań SAS w obszarze Customer Intelligence obejmującą m.in. Segmentację, Cross-Sell, Retention oraz zarządzanie bezpośrednią komunikacją marketingową z zastosowaniem SAS®Campaign Management. Doświadczenie SAS Institute w zakresie zaawansowanej analityki oraz wykorzystania wiedzy o kliencie ma się przyczynić do wzrostu efektywności procesów sprzedaży usług sieci PLAY, optymalnego dopasowania oferty produktowej oraz efektywnego zarządzania interakcjami z klientem. Rozwiązanie SAS umożliwi również efektywne zarządzanie dystrybucją oferty usług dodanych, co ma przyczynić się do wzrostu przychodów z klienta (ARPU) przy zachowaniu wysokiego poziomu satysfakcji klienta.

„Do realizacji hurtowni danych i całościowego środowiska raportowo-analitycznego firmy wybraliśmy Platformę SAS głównie ze względu na integrację oraz skalowalność oferowanego rozwiązania”- komentuje Jacek Czernuszenko IT and Billing Operations Director w PLAY- „Wdrożenie, które realizujemy na starcie naszej działalności, będzie w pełni obsługiwało rosnącą liczbę klientów i wolumen danych oraz będzie podążać za zmianami naszej organizacji w przyszłości, kiedy osiągniemy zakładany udział w rynku”.

„Kompleksowa wiedza o kliencie, dopasowanie oferty do jego konkretnych potrzeb i odpowiedni moment wprowadzania na rynek nowych produktów, to podstawowe czynniki sukcesu rynkowego. Jesteśmy dumni, że PLAY – operator, który w oparciu o najnowocześniejsze technologie tworzy standardy w dziedzinie komunikacji, wybrała rozwiązanie SAS do realizacji zadań o tak krytycznym znaczeniu. Wierzę, że niezawodna technologia SAS oraz nasze globalne doświadczenie w realizacji zaawansowanych projektów informatycznych przyczyni się do dalszych sukcesów rynkowych sieci PLAY.” – powiedziała Alicja Wiecka, Dyrektor Zarządzający SAS Institute

www.sas.com/poland

Hanna LaskowskaPLAY wybiera SAS

Podziel się!

O autorze

hania