PLAY wybiera SAS

Multimedialny operator PLAY wybrał SAS Institute jako strategicznego partnera i dostawcę rozwiązań i usług w obszarze Business Intelligence. Współpraca zaowocuje wdrożeniem przez SAS Institute hurtowni danych oraz szeregu rozwiązań biznesowych na bazie własnej, unikalnej platformy Business Intelligence.
W ramach strategicznej umowy PLAY otrzyma kompleksowe środowisko analityczne i raportowe, wspierające kluczowe procesy podejmowania decyzji w organizacji, w tym pełną paletę rozwiązań SAS w obszarze Customer Intelligence obejmującą m.in. Segmentację, Cross-Sell, Retention oraz zarządzanie bezpośrednią komunikacją marketingową z zastosowaniem SAS®Campaign Management. Doświadczenie SAS Institute w zakresie zaawansowanej analityki oraz wykorzystania wiedzy o kliencie ma się przyczynić do wzrostu efektywności procesów sprzedaży usług sieci PLAY, optymalnego dopasowania oferty produktowej oraz efektywnego zarządzania interakcjami z klientem. Rozwiązanie SAS umożliwi również efektywne zarządzanie dystrybucją oferty usług dodanych, co ma przyczynić się do wzrostu przychodów z klienta (ARPU) przy zachowaniu wysokiego poziomu satysfakcji klienta.

„Do realizacji hurtowni danych i całościowego środowiska raportowo-analitycznego firmy wybraliśmy Platformę SAS głównie ze względu na integrację oraz skalowalność oferowanego rozwiązania”- komentuje Jacek Czernuszenko IT and Billing Operations Director w PLAY- „Wdrożenie, które realizujemy na starcie naszej działalności, będzie w pełni obsługiwało rosnącą liczbę klientów i wolumen danych oraz będzie podążać za zmianami naszej organizacji w przyszłości, kiedy osiągniemy zakładany udział w rynku”.

„Kompleksowa wiedza o kliencie, dopasowanie oferty do jego konkretnych potrzeb i odpowiedni moment wprowadzania na rynek nowych produktów, to podstawowe czynniki sukcesu rynkowego. Jesteśmy dumni, że PLAY – operator, który w oparciu o najnowocześniejsze technologie tworzy standardy w dziedzinie komunikacji, wybrała rozwiązanie SAS do realizacji zadań o tak krytycznym znaczeniu. Wierzę, że niezawodna technologia SAS oraz nasze globalne doświadczenie w realizacji zaawansowanych projektów informatycznych przyczyni się do dalszych sukcesów rynkowych sieci PLAY.” – powiedziała Alicja Wiecka, Dyrektor Zarządzający SAS Institute

www.sas.com/poland

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry