Poczta Polska zaprezentowała nową usługę – neoKartka.pl. Za pośrednictwem serwisu użytkownicy będą mogli wysłać kartki pocztowe, które zostaną dostarczone w formie tradycyjnej.
Koszt wysłania kartki w formacie A5 wynosi 4,49 zł, obecnie jest dostępnych osiem szablonów związanych z Dniem Babci i Dziadka oraz WOŚP. Z czasem pojawią się kolejne wzory.
neoKartka, po wprowadzonej wcześniej przesyłce hybrydowej, jest kolejnym przedsięwzięciem z zakresu kluczowego projektu e-usług – to odpowiedź Poczty Polskiej na oczekiwania klientów. W perspektywie długoterminowej liczba listów tradycyjnych będzie maleć ze względu na popularność poczty elektronicznej oraz innych nowoczesnych narzędzi. Rozwój e-usług, ale również obszaru paczkowego (KEP), logistycznego oraz usług finansowo – bankowych to działania wpisujące się w strategię rozwoju Grupy Poczty Polskiej – powiedział Janusz Wojtas, Członek Zarządu Poczty Polskiej, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.
Usługę przygotowała Poczta Polska Usługi Cyfrowe, nowa Spółka z grupy kapitałowej Poczty Polskiej.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.