Poczta Polska zaprezentowała nową usługę – neoKartka.pl. Za pośrednictwem serwisu użytkownicy będą mogli wysłać kartki pocztowe, które zostaną dostarczone w formie tradycyjnej.
Koszt wysłania kartki w formacie A5 wynosi 4,49 zł, obecnie jest dostępnych osiem szablonów związanych z Dniem Babci i Dziadka oraz WOŚP. Z czasem pojawią się kolejne wzory.
neoKartka, po wprowadzonej wcześniej przesyłce hybrydowej, jest kolejnym przedsięwzięciem z zakresu kluczowego projektu e-usług – to odpowiedź Poczty Polskiej na oczekiwania klientów. W perspektywie długoterminowej liczba listów tradycyjnych będzie maleć ze względu na popularność poczty elektronicznej oraz innych nowoczesnych narzędzi. Rozwój e-usług, ale również obszaru paczkowego (KEP), logistycznego oraz usług finansowo – bankowych to działania wpisujące się w strategię rozwoju Grupy Poczty Polskiej – powiedział Janusz Wojtas, Członek Zarządu Poczty Polskiej, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.
Usługę przygotowała Poczta Polska Usługi Cyfrowe, nowa Spółka z grupy kapitałowej Poczty Polskiej.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.