Nie trzeba już chyba nikogo przekonywać, że podcasty cieszą się coraz większą popularnością. Są wygodne: można ich słuchać na przykład jadąc samochodem czy podczas ćwiczeń na siłowni. Jakie podcasty można polecić dla zaangażowanych w e-biznes?
Oto lista 6 ciekawych propozycji podcastów do sprawdzenia.
Agata Chmielewska, O czym pamiętać, otwierając sklep internetowy
Agata Chmielewska to doradca z zakresu e-commerce i marketingu internetowego, pisząca na blogu i mówiąca w podcastach właśnie o biznesie w internecie. Pośród szerokiej tematyki związanej z e-biznesem, jaki oferuje w swoich podcastach i postach Agata Chmielewska, znaleźć można na przykład ten pt. O czym pamiętać, otwierając sklep internetowy. Opowiada m.in. o wyborze hostingu, platformy czy istotnych elementach do przeanalizowania przed ruszeniem do działania.

Margo Leads, Jak sprzedawać więcej online, czyli jak poprawić konwersję na stronie?
Innym przykładem Polki, mówiącej o zarabianiu w internecie jest Margo Leads – ekspert w branży marketingu online. Oferuje także swojego bloga i podcasty, także w formie rozmów z innymi specjalistami w branży. Jeden z jej podcastów – Jak sprzedawać więcej online, czyli jak poprawić konwersję na stronie? – opowiada o tym, jakich błędów unikać w tworzeniu strony, a co może poprawić jej odbiór przez klientów. Ostatnio nieco ciszej, trzymamy kciuki za szybki powrót.

Marcin Rudzik, Dlaczego Twój sklep internetowy nie sprzedaje?
Marcin Rudzik – jak sam wskazuje – mówi merytorycznie o e-commerce. Jest przedsiębiorcą, właścicielem sklepów internetowych i ekspertem e-commerce. Podejmuje tematy związane z np. lojalnością klientów, user experience czy zarabianiu przez różne platformy sprzedażowe. Jeden z jego podcastów – Dlaczego Twój sklep internetowy nie sprzedaje? – rozważa, jakie mogą być przyczyny niskiej sprzedaży w sklepie internetowym.

eCommerceFuel, How Not to Be Boring Online
Pora na przykłady z zagranicy. eCommerceFuel to platforma, która oferuje m.in. podcasty z rozmowami z wiodącymi w branży przedsiębiorcami e-commerce oferującymi przydatne porady. Przykładowo w podcaście How Not to Be Boring Online założyciel platformy Andrew Youderian wraz ze swoją rozmówczynią Lianną Patch rozważa, jak sprzedawać poprzez humor i tworzyć stronę internetową, na której nie można się nudzić.

The My Wife Quit Her Job, How To Succeed In Ecommerce Today With Greg Mercer, Mike Jackness And Scott Voelker
The My Wife Quit Her Job to seria podcastów z przedsiębiorcami, którzy od lat działają online. Gospodarz Steve Chou pozwala dzięki temu poznać słuchającemu różne drogi do osiągnięcia sukcesu w e-biznesie i różne strategie działania. W podcaście How To Succeed In Ecommerce Today With Greg Mercer, Mike Jackness And Scott Voelker wraz ze swoimi rozmówcami dyskutuje na temat tego, jak dziś osiągnąć sukces w e-commerce i jakie są najważniejsze czynniki powodzenia w tym obszarze.

The Fizzle Show, Getting Traffic to a New Website (without Blogging) with Ruben Gamez
Osobom, chcącym działać w biznesie online polecić można także The Fizzle Show – według samych autorów to podcast dla kreatywnych przedsiębiorców i uczciwych budowniczych biznesu, którzy chcą zarabiać na życie, robiąc coś, na czym im zależy. Jednym z tematów ich podcastów było na przykład pozyskiwanie ruchu na nowej stronie internetowej (Getting Traffic to a New Website (without Blogging) with Ruben Gamez) z podpowiedziami, jak wygenerować wizyty na swojej nowej witrynie bez blogowania.

A jakie są Wasze ulubione podcasty o e-biznesie? Dajcie znać w tym miejscu.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
- Usługi firmy Mewa Textil-Service to szerokie spektrum działań, indywidualne doradztwo i międzynarodowe doświadczeniePo co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...
- Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcjiShoper, firma zajmująca się rozwiązaniami e-commerce w Polsce, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za 2024 rok, które wskazują na znaczący wzrost ...
- 7,5 mln użytkowników InPost PayUsługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów – już 7,5 mln zarejestrowanych użytkowników korzysta z szybszych i łatwiejszych zakupów online, ...
- Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPoPłatności odroczone w kinie, u fryzjera, czy w restauracji? To już możliwe. PayPo rozszerza dostępność swojej wirtualnej karty. Od teraz ...