W tym tygodniu warto zwrócić uwagę na polski rynek reklamy internetowej. Do tego jak zwykle kilka istotnych informacji ze świata. Zapraszamy na podsumowanie.
Zachodni rynek obfitował w nowości a najważniejsze sprawy dotyczyły przeglądarek i wyszukiwarek. Chrome po raz pierwszy stał się najpopularniejszą przeglądarką. Yahoo! z kolei pochwalił się swoim pomysłem na „obrazową” przeglądarkę.
W tematach związanych z Facebookiem można odnotować start aplikacji FB Camera oraz wiadomość o wejściu na polski rynek Wrappa. Od Microsoftu dowiedzieliśmy się zaś o możliwości zarejestrowania się do serwisu So.cl.
Pojawiły się istotne teksty o reklamie w polskim internecie. AdTaily.pl podzielił się w wywiadzie z Sylwestrem Kozakiem informacjami na temat wizji rozwoju. Drugi artykuł to opublikowanie badań dotyczących e-mail marketingu przeprowadzonych przez FreshMail. Dodatkowo Onet zdecydował się na nową platformę reklamową ADTECH IQ.
Na koniec również proponujemy reklamy, ale w bardziej rozrywkowej formie: John Malkovich rozmawia z Siri. Jeśli będzie Was interesowało naładowanie swojego iPhone’a w niekonwencjonalny sposób to zapraszamy wypróbować pomysł kenijskiego innowatora.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.