Zbliżają się wolne dni, warto więc zobaczyć jak wyglądał tydzień w świecie internetu. Zapraszamy na cotygodniowe podsumowanie.
W ostatnią niedzielę świat obiegła wiadomość o śmierci Whitney Houston. O tym jak szybko informacja o tym fakcie pojawiła się w internecie i nie tylko dowiecie się z artykułu „Śmierć Whitney Houston najszybciej na Twitterze”. O tym jak zaś śmierć artystki wpłynęła na zmianę cen jej płyt dotyczy tekst „Sony przeprasza za droższe płyty Whitney Houston”.
Wśród tekstów dotyczących polskiej branży internetowej warto wyróżnić wywiad z Rafałem Krzyżańskim z Listonica. Rozmowa z przedstawicielem Listonica przybliża ideę profesjonalnej listy zakupów i oryginalny pomysł na reklamę kontekstową, która współpacuje w programem. Drugim istotnym tekstem jest ogłoszenie współpracy pomiędzy TNS OBOP i Naszą Klasą w ramach badań rynku w obrębie e-społeczności. Jest to jeden z poważniejszych kroków po powstaniu Research.NK, nowego działu NK, zajmującego się badaniami społeczności internetowych.
Globalny rynek w naszych artykułach to z pewnością plany pojawienia się „Mountain Lion”, nowej wersji systemu dla komputerów Apple. Oprócz posiadaczy Maców, których cieszy zapowiedź nowej wersji systemu. Nowości pojawiły się także dla tweetujących internautów. Znaleźli się w oni sytuacji, kiedy trzeba było zmierzyć się twarzą w twarz z nowym interfejsem Twittera.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!