Dnia 15 kwietnia br. dokonano przydziału akcji serii H nowej emisji Spółki K2 Internet S.A. Spółka znalazła nabywców na wszystkie nowo emitowane akcje, w związku z czym pozyskała wymagany kapitał na realizację celów emisyjnych opisane w prospekcie.
„Jesteśmy zadowoleni z przebiegu oferty, zwłaszcza że o kapitał inwestorów konkurowaliśmy z dwiema innymi spółkami, które równolegle prowadziły oferty publiczne. Zainteresowanie wśród naszych nabywców jest sygnałem, że Inwestorzy docenili K2 Internet S.A. i wierzą w nasz potencjał oraz perspektywy rozwoju. Z naszej strony dołożymy wszelkich starań, by zaufanie, jakim zostaliśmy obdarzeni, dało wymierne korzyści w postaci długofalowego wzrostu wartości akcji.” – powiedział Janusz Żebrowski, Prezes Zarządu K2 Internet S.A.
Bardzo słaba piątkowa sesja giełdowa zniechęciła część inwestorów indywidualnych, przez co nie sprzedane zostały wszystkie akcje oferowane przez dotychczasowych akcjonariuszy. Natomiast z oferty skorzystali wszyscy inwestorzy instytucjonalni, którzy zostali zaproszeni do złożenia zapisów.
Spółka K2 Internet, dostarczająca innowacyjne rozwiązania w zakresie marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta, zaoferowała zgodnie z prospektem emisyjnym 330.000 akcji serii H nowej emisji, oraz 420.000 akcji zbywanych.
Cena emisyjna akcji oferowanych została ustalona na 25,0 zł. Inwestorzy złożyli łącznie 126 zapisów na 588.523 akcje o wartości 14,7 mln zł. Oferującym akcje K2 Internet był Dom Maklerski PENETRATOR S.A. Oferta publiczna nie została podzielona na transze.
Pozyskane środki z emisji Spółka zamierza przeznaczyć na budowę unikalnej organizacji do realizacji dużych i innowacyjnych projektów interaktywnych w obszarze marketingu, sprzedaży i obsługi klientów. W miarę pojawiających się okazji K2 Internet będzie również zmierzać w kierunku konsolidacji polskiego rynku e-marketingu.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.