POLOmarket kontynuuje rozwój usług mobilnych w ramach prowadzonej transformacji cyfrowej. W kwietniu największa polska sieć wdrożyła pełną usługę click & collect dla wszystkich sklepów i dla całego asortymentu płatności online w aplikacji. Teraz sieć udostępnia usługę POLOdrive oraz kończy przygotowania do uruchomienia dostaw zakupów do domu.
Po udanym i pierwszym na ogólnopolską skalę w kategorii supermarketów wdrożeniu w kwietniu br. zdalnych zakupów poprzez aplikację mobilną i rozszerzenie jej o płatności online w październiku br., sieć poszła o krok dalej. Dzięki usłudze POLOdrive klienci mogą już odbierać zamówione w aplikacji zakupy w wyznaczonych miejscach przed sklepami bez konieczności wchodzenia na salę sprzedaży. Usługa dostępna jest aktualnie w wybranych sklepach, a POLOmarket planuje sukcesywne jej poszerzanie o kolejne obiekty.
Kompletowanie koszyka, w połączeniu z wygodną i bezpieczną płatnością bezpośrednio w aplikacji, uzupełnione teraz o możliwość odbioru zakupów przed sklepem tego samego dnia, w dogodnych dla klienta „okienkach” czasowych, zwiększa znacząco bezpieczeństwo całego procesu, tak ważne w obecnym czasie – przekonują przedstawiciele firmy.
Już w najbliższym czasie sieć planuje uruchomienie usługi pozwalającej na zamówienie zakupów z dostawą do domu we współpracy z wyspecjalizowaną w tym zakresie firmą. Zarówno usługa POLOdrive jak i dostawa dostępne będą w większości miast, w których sieć posiada swoje markety.
Sieć POLOmarket to największa polska sieć supermarketów, którą tworzą spółki detaliczne prowadzące sklepy. W skład Grupy POLOmarket wchodzi również spółka logistyczna. Dziś liczy ponad 280 placówek na terenie całej Polski i notuje blisko 2,5 mld obrotu netto rocznie. Firma zatrudnia ponad 5800 osób.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.