Polska Dawka Rozrywki rozszerza portfolio serwisów w kategorii wideo

Opublikowano: 15 maja 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Polska Dawka Rozrywki – grupa polskich portali rozrywkowych – rozszerza swój zasięg i poszerza dotarcie w segmencie serwisów wideo. Dotychczas Grupa PDR.pl docierała do w sumie do 2,9 mln użytkowników notując 24 mln odsłon. Po nawiązaniu współpracy z SerialeOnline.pl i VideoAnyfiles.pl zasięg grupy zwiększyć ma się o ok. 1,6 mln unikalnych użytkowników i 15 mln odsłon.

PDRSerialeOnline to portal społecznościowy zawierający bazę linków do najpopularniejszych seriali. Serwis jest odwiedzany przez 220 tys. użytkowników miesięcznie.

Video.Anyfiles.pl to portal społecznościowy przeznaczony do przechowywania plików wideo przez użytkowników. Jest odwiedzany przez 1,4 mln użytkowników miesięcznie.

W skład grupy Polska Dawka Rozrywki wchodzą także takie portale jak KobietaNaj.pl, Torebunia.pl, Tnij.org, MixGol.pl, KobieceGadzety.pl, WeselnyBox.pl, WszystkooKuchni.pl czy Motofrik.pl. Oglądalność Polskiej Dawki Rozrywki w marcu osiągnęła 2,9 mln unikalnych użytkowników i 24 mln odsłon.

Jesteśmy na etapie przyłączania nowych serwisów do grupy, tworzymy je także sami. Do końca 2013 roku zamierzamy wejść do pierwszej 20-stki najpopularniejszych portali rozrywkowych w Polsce. Współpraca strategiczna z SerialeOnline i VideoAnyfiles to kolejny krok w tym kierunku. Już teraz pracujemy nad następnymi serwisami własnymi oraz planujemy ekspansje w kolejnych segmentach polskiego internetu – powiedział Hubert Wydrych, prezes zarządu spółki oraz jeden z pomysłodawców Polskiej Dawki Rozrwyki.

Model biznesowy Polskiej Dawki Rozrywki opiera się na dwóch filarach: wpływach reklamowych i dochodach z usług e-commerce.

Dawid ZarazińskiPolska Dawka Rozrywki rozszerza portfolio serwisów w kategorii wideo

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.