Ponad 1,5 mln unikalnych użytkowników odwiedziło w czerwcu br. serwisy turystyczne Grupy eholiday.pl. Ten wynik potwierdza między innymi doskonałą koniunkturę na rynku usług e-turystycznych w Polsce.
Według przedstawicieli Grupy eholiday.pl rok temu o tej samej porze jej serwisy odwiedziło około 1 mln użytkowników sieci. Tak gwałtowny wzrost aktywności internautów nie jest w polskiej branży e-turystycznej zaskoczeniem.
– Badania za zeszły rok pokazują, że prawie 30 procent internautów przyznało się do kupowania usług turystycznych w sieci. W tym roku może to być nawet 40 procent – uważa Mariusz Wojciechowski, dyrektor wykonawczy Grupy eholiday.pl.
Badania wykonane przez firmę Gemius (na zlecenie Google Polska) wskazują, że najczęściej poszukiwanymi produktami i usługami turystycznymi w polskim Internecie w 2007 roku były hotele i zakwaterowanie (63 proc.), domy wypoczynkowe (55 proc.) i usługi kolejowe (54 proc.).
– Rekordowe wyniki naszych serwisów w czerwcu pokazują, że polscy internauci jednak na ostatnią chwilę planują wakacje. W takim przypadku sieć jest jedyną deską ratunku – mówi Mariusz Wojciechowski. – Ilość odwiedzin takich portali jak eholiday.pl, czy naweekend.pl wskazują, że w tym roku znów większość z nas będzie wypoczywać w kraju – dodaje. Z badań przeprowadzonych w ubiegłym roku przez Gfk Polonia i Pentor wynika, że około 80 procent urlopowiczów pozostaje w Polsce.
Grupa eholiday.pl to pięć portali turystycznych: eholiday.pl (czerwiec 2008, 800.000 unikalnych użytkowników), mapy.eholiday.pl (500.000 UU), naweekend.pl (130.000), efly.pl (65.000 UU), urlopy24.pl (25.000 UU). Według kwietniowego raportu Megapanel PBI/Gemius witryny grupy są na czwartym miejscu wśród polskich serwisów turystycznych zaraz za takimi gigantami jak Onet czy Google/mapy. Rosnące wyniki oglądalności, a także badanie preferencji użytkowników, zachęciły do wprowadzenia zmian w budowie i wyglądzie serwisu noclegowego – eholiday.pl. – Wymagania użytkowników sieci stale się zmieniają. Musieliśmy więc zmodyfikować konstrukcję graficzną, a także sposób nawigacji na naszych stronach. Teraz jest więcej przejrzystości oraz szybszy dostęp do szczegółowych, konkretnych ofert oraz społecznościowych części naszego portalu. – tłumaczy Mariusz Wojciechowski.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.