Na polski rynek wchodzi międzynarodowy system audytu muzyki i mediów. AudioAuditing umożliwia cyfrowe zarządzanie danymi dotyczącymi emisji kampanii reklamowych w mediach wykorzystujących dźwięk jako formę przekazu.
AudioAuditing to system audytujący media, który śledzi realizowane kampanie reklamowe pod kątem tego, co, kiedy, gdzie i jak zostało nadane. Rejestruje i audytuje reklamy radiowe i telewizyjne, filmy, teledyski, jak również programy specjalne, odbierane na terenie Polski.
Narzędzie AudioAuditing pozwala upewnić się, że realizowana kampania jest zgodna z zamówioną. Każda ścieżka dźwiękowa jest oznaczana filigranem cyfrowym i tworzy niepowtarzalny cyfrowy podpis reklamy. AudioAuditing posługuje się dwoma systemami oznaczania filigranem cyfrowym, w oparciu o technologię Watermarking: MediaMark i MusicMark. Pierwszy przeznaczony jest dla utworów telewizyjnych i radiowych, drugi dla utworów muzycznych. Każdy z nich składa się z dwóch części: kodowania nośnika audio i wykrywania kodu. AudioAuditing jest udogodnieniem zarówno dla domów mediowych i agencji reklamowych, jak również dla reklamodawców. Od strony domu mediowego, pozwala na bieżąco śledzić przebieg kampanii reklamowej, także w trakcie jej trwania. Dla klienta końcowego jest to metoda szczegółowej weryfikacji przebiegu kampanii.
AudioAuditing udostępnia bieżące i porównawcze raporty, które zawierają informacje o emisji zleconych kampanii reklamowych, ilości wyemitowanych przekazów reklamowych, czasach emisji oraz pozwalają na wychwycenie ewentualnych błędów. Zaletą systemu jest dostępność raportów on-line oraz możliwość uzyskania plików w formacie mp3, jako dowód do przedstawionych raportów.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.