Polska premiera AudioAuditing

Opublikowano: 25 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Na polski rynek wchodzi międzynarodowy system audytu muzyki i mediów. AudioAuditing umożliwia cyfrowe zarządzanie danymi dotyczącymi emisji kampanii reklamowych w mediach wykorzystujących dźwięk jako formę przekazu.
AudioAuditing to system audytujący media, który śledzi realizowane kampanie reklamowe pod kątem tego, co, kiedy, gdzie i jak zostało nadane. Rejestruje i audytuje reklamy radiowe i telewizyjne, filmy, teledyski, jak również programy specjalne, odbierane na terenie Polski.

Narzędzie AudioAuditing pozwala upewnić się, że realizowana kampania jest zgodna z zamówioną. Każda ścieżka dźwiękowa jest oznaczana filigranem cyfrowym i tworzy niepowtarzalny cyfrowy podpis reklamy. AudioAuditing posługuje się dwoma systemami oznaczania filigranem cyfrowym, w oparciu o technologię Watermarking: MediaMark i MusicMark. Pierwszy przeznaczony jest dla utworów telewizyjnych i radiowych, drugi dla utworów muzycznych. Każdy z nich składa się z dwóch części: kodowania nośnika audio i wykrywania kodu. AudioAuditing jest udogodnieniem zarówno dla domów mediowych i agencji reklamowych, jak również dla reklamodawców. Od strony domu mediowego, pozwala na bieżąco śledzić przebieg kampanii reklamowej, także w trakcie jej trwania. Dla klienta końcowego jest to metoda szczegółowej weryfikacji przebiegu kampanii.

AudioAuditing udostępnia bieżące i porównawcze raporty, które zawierają informacje o emisji zleconych kampanii reklamowych, ilości wyemitowanych przekazów reklamowych, czasach emisji oraz pozwalają na wychwycenie ewentualnych błędów. Zaletą systemu jest dostępność raportów on-line oraz możliwość uzyskania plików w formacie mp3, jako dowód do przedstawionych raportów.

Hanna LaskowskaPolska premiera AudioAuditing

Podziel się!

O autorze

hania