Polska premiera gry komputerowej Rayman: Szalone Kórliki 2 ukaże się 16 września w serii Komputer Świat GRY Kolekcja. Gra podzielona będzie na cztery części, dostępne w kioskach co dwa tygodnie.
Kolekcja Komputer Świat GRY to wynik współpracy wydawnictwa Axel Springer Polska z firmą Ubisoft Entertainment – światowym producentem popularnych gier komputerowych. Gra początkowo miała ukazać się wyłącznie na platformach Nintendo, ale autorzy zdecydowali się zrobić wyjątek dla posiadaczy komputerów osobistych w Polsce i Rosji.
W Polsce gra Rayman: Szalone Kórliki 2 ukaże się w nowatorskiej formie, podzielona na cztery części. Płyty będą dostępne w kioskach we wtorki, co dwa tygodnie od 16 września. Cena każdego z czterech egzemplarzy to 19,99 zł. Sprzedaż kolekcji wspierana będzie kampanią telewizyjną (m.in. Polsat, VIVA, MTV, AXN, TV4, Comedy Central), a także promocją w internetowych i drukowanych mediach Axel Springer Polska oraz na portalach o grach komputerowych.
Rayman: Szalone Króliki 2 to popularna na całym świecie gra zręcznościowa. Gracz bierze udział w szesnastu konkurencjach, które wymagają od niego takich aktywności jak ujeżdżanie ślimaków czy testowanie w biurze głupich pomysłów pod nieobecność szefa. Animowana oprawa produktu oraz brak przemocy sprawiają, że użytkownikami gry mogą być dzieci, jednak ze względu na humor i wykorzystanie parodii Szalone Kórliki stały się kultowe także wśród dorosłych graczy.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.