Vue Storefront – założona we Wrocławiu spółka technologiczna, która tworzy oprogramowanie dla firm przeznaczone do tworzenia szybkich, nowoczesnych i efektywnych witryn sklepów internetowych – otrzymała nagrodę The Europas Tech Startup Awards 2022 w kategorii najgorętszego startupu technologicznego na rynku handlu elektronicznego i detalicznego.
The Europas, jeden z najbardziej prestiżowych plebiscytów technologicznych w Europie, wręcza wyróżnienia dla najambitniejszych i odnoszących największe sukcesy startupów na Starym Kontynencie. Wśród laureatów odbywającego się już po raz czternasty plebiscytu znalazły się m.in. takie firmy jak Spotify, wise, SoundCloud, Deliveroo czy Starling.
„Jesteśmy zaszczyceni tą nagrodą i znalezieniem się w gronie tak znakomitych zwycięzców z poprzednich edycji. Jest to świadectwo dla ciężkiej pracy naszego utalentowanego zespołu i dowód tego, że nasza firma zmierza we właściwym kierunku. – komentuje prezes Vue Storefront, Patrick Friday. – Dziękujemy naszym inwestorom za wiarę w naszą wizję, klientom i partnerom za zaufanie naszemu produktowi, a także naszej licznej grupie programistów, którzy byli z nami od samego początku, pomagając nam w ciągłym doskonaleniu produktu”.
„Jako pierwszy inwestor instytucjonalny Vue Storefront jestem zachwycony, widząc rozwój i sukcesy zespołu założycielskiego. Fakt zdobycia przez nich tytułu najlepszego europejskiego startupu w branży e-commerce zupełnie mnie nie dziwi. To polska spółka, która będzie definiować globalny rynek e-commerce w nadchodzących latach, a jej potencjał rozwojowy jest nieograniczony. – komentuje Borys Musielak, wspólnik w SMOK Ventures.
W październiku 2021 r. Vue Storefront pozyskała 17,4 mln USD w rundzie A finansowania – wówczas jednej z największych w historii polskich startupów. Vue Storefront, będący nazwą zarówno spółki, jak i oprogramowania, to rozwiązanie z zakresu composable commerce, z którego aktualnie korzysta ponad 1,4 tys. sklepów na całym świecie.
Vue Storefront to rozwiązanie frontendowe do tworzenia szybszych, odznaczających się wyższą jakością oraz klientocentrycznych stron sklepów internetowych. Jest to technologia chmurowa composable commerce, stworzona głównie z myślą o urządzeniach mobilnych, która łączy platformy e-handlu z systemami zarządzania treścią typu headless, systemami płatności, dostawcami usług wyszukiwania i innymi usługami zewnętrznymi.
Spółka Vue Storefront powstała w 2021 r. i posiada biura w Warszawie oraz San Francisco. Aktualnie z jej produktów korzysta ponad 1,4 tys. sklepów internetowych oraz przeszło 100 agencji partnerskich na całym świecie.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.