Podsumowanie 2008 roku wykazało, że polskiego biuro Momentum Worldwide uzyskało najlepszy wynik finansowy w Europie pośród wszystkich agencji sieci.
„Jestem zachwycony pracą biura w Warszawie, jak również niesamowitym wkładem Moniki Biedrzyckiej w pracę agencji od kiedy tylko pojawiła się w naszej firmie.” – mówi Chris Weil – Global Chairman and CEO Momentum Worldwide. – „Monika pokazała agencji i swojemu zespołowi zupełnie unikalny punkt widzenia, w związku z tym, że przeszła do nas ze strony klienta i miała możliwość współpracowania z agencjami przez wiele lat. To, co kiedyś było klasyczną agencją marketingu zintegrowanego, teraz jest agencją, która łączy tradycyjne narzędzia BTL-owe z nowoczesnym światem cyfrowej rzeczywistości – jest to praktyka, którą nazwaliśmy „Phygital”.
Od momentu przyjścia do agencji Moniki Biedrzyckiej na stanowisko dyrektora zarządzającego agencja przechodziła zmianę struktury. Nowa zarządzająca agencji rozdzieliła dział obsługi klienta na działy promocji i client service, który wchodzi w świat biznesowy, by lepiej realizować cele biznesowe klientów. Agencja stale rozwija swoje kompetencje w zakresie strategii, badań zachowań konsumenckich i analizy dzięki czemu utrzymuje pozycje lidera innowacji.
„Świetny wynik Momentum Worldwide to potwierdzenie umiejętności Moniki Biedrzyckiej, jeśli chodzi
o dobrą realizację założonych zadań biznesowych i obranie dobrego kierunku rozbudowy agencji” – potwierdza Marek Janicki, prezes zarządu McCann Worldgroup.
W Europie jest 68 biur Momentum Worldwide, w których łącznie pracuje w nich 1200 osób. Główna siedziba agencji znajduje się w Nowym Jorku.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.