Polskie biuro Momentum Worldwide najlepsze w całej Europie

Podsumowanie 2008 roku wykazało, że polskiego biuro Momentum Worldwide uzyskało najlepszy wynik finansowy w Europie pośród wszystkich agencji sieci.
„Jestem zachwycony pracą biura w Warszawie, jak również niesamowitym wkładem Moniki Biedrzyckiej w pracę agencji od kiedy tylko pojawiła się w naszej firmie.” – mówi  Chris Weil – Global Chairman and CEO Momentum Worldwide. – „Monika pokazała agencji i swojemu zespołowi zupełnie unikalny punkt widzenia, w związku z tym, że przeszła do nas ze strony klienta i miała możliwość współpracowania z agencjami przez wiele lat. To, co kiedyś było klasyczną agencją marketingu zintegrowanego, teraz jest agencją, która łączy tradycyjne narzędzia BTL-owe z nowoczesnym światem cyfrowej rzeczywistości – jest to praktyka, którą nazwaliśmy „Phygital”.

Od momentu przyjścia do agencji Moniki Biedrzyckiej na stanowisko dyrektora zarządzającego agencja przechodziła zmianę struktury. Nowa zarządzająca agencji rozdzieliła dział obsługi klienta na działy promocji i client service, który wchodzi w świat biznesowy, by lepiej realizować cele biznesowe klientów. Agencja stale rozwija swoje kompetencje w zakresie strategii, badań zachowań konsumenckich i analizy dzięki czemu utrzymuje pozycje lidera innowacji.

„Świetny wynik Momentum Worldwide to potwierdzenie umiejętności Moniki Biedrzyckiej, jeśli chodzi
o dobrą realizację założonych zadań biznesowych i obranie dobrego kierunku rozbudowy agencji” – potwierdza Marek Janicki, prezes zarządu McCann Worldgroup.

W Europie jest 68 biur Momentum Worldwide, w których łącznie pracuje w nich 1200 osób. Główna siedziba agencji znajduje się w Nowym Jorku.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top