Polskie ePłatności poszerzają swoją ofertę. Włączenie internetowych płatności do asortymentu PeP było możliwe dzięki finalizacji zakupu udziałów firmy PayLane, która od 2005 roku świadczy usługi związane z płatnościami internetowymi. W wyniku transakcji Polskie ePłatności zostały wyłącznym właścicielem PayLane.
PayLane jest dostawcą usług płatności internetowych, działającym od 2005 roku na rynku polskim i zagranicznym. Oferuje usługi płatnicze online poprzez karty kredytowe, debetowe, polecenia przelewu i zapłaty, e-portfel, a także pay-by-link z najważniejszymi instytucjami finansowymi w kraju. Posiada ponad 300 aktywnych merchantów, a w 2017 obsłużył płatności o wartości blisko 200 mln zł przy wzroście sprzedaży o 38%. PayLane umożliwia dokonywanie transakcji w walutach z całego świata i posiada status Krajowej Instytucji Płatniczej (KIP), której PeP będzie beneficjentem.
To druga akwizycja przeprowadzona przez Polskie ePłatności na przestrzeni ostatnich dwunastu miesięcy. W ramach systematycznie realizowanej strategii dynamicznego rozwoju firmy, w czerwcu 2017 roku spółka przejęła od Kolportera usługi płatności elektronicznych, co praktycznie podwoiło liczbę terminali płatniczych obsługiwanych przez PeP.
Dzięki tej akwizycji, PeP staje się wszechstronnym dostawcą usług płatniczych tak offline, jak i online. Chcemy być ważnym graczem na dynamicznym rynku e-commerce, w którym następuje migracja użytkowników z zakupów w sklepach fizycznych w stronę zakupów w internecie. Chcemy być graczem omnichannel, czyli we wszystkich kanałach dystrybucji, w których są aktywni nasi klienci. Oprócz terminali płatniczych będziemy im oferować także akceptację płatności internetowych – mówi Jarosław Mikos, prezes Polskich ePłatności.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.