Polymus Integrated Communication kontynuując rozpoczętą w styczniu br. współpracę z Polski Lek S.A. przygotował kampanię reklamową dla marki Plusssz. To już trzecia kampania przygotowana przez Polymus dla Plusssz.
Kampania Plusssz prowadzona pod hasłem „Energia na cały dzień” ma za zadanie uświadomienie korzystnego, regenerującego działania na organizm preparatu Plusssz, szczególnie w okresie przełomu zimy i wiosny. Istotnym elementem było również ukazanie smakowych walorów produktu.
Wykorzystaliśmy zdjęcie kobiety, która pije Plusssza w charakterystycznym dla tej kampanii plastikowym kubeczku. Całość została utrzymana w odpowiednio ciepłej, a zarazem intensywnej tonacji barw. – powiedział Adam Sidorkiewicz, Dyrektor Kreatywny Polymus.
W ramach kampanii Polymus przygotował reklamę prasową i outdoorową. Kampania rozpoczyna się w dniu 1 marca br. i będzie trwała do końca miesiąca.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.