Polymus Integrated Communication kontynuując rozpoczętą w styczniu br. współpracę z Polski Lek S.A. przygotował kampanię reklamową dla marki Plusssz. To już trzecia kampania przygotowana przez Polymus dla Plusssz.
Kampania Plusssz prowadzona pod hasłem „Energia na cały dzień” ma za zadanie uświadomienie korzystnego, regenerującego działania na organizm preparatu Plusssz, szczególnie w okresie przełomu zimy i wiosny. Istotnym elementem było również ukazanie smakowych walorów produktu.
Wykorzystaliśmy zdjęcie kobiety, która pije Plusssza w charakterystycznym dla tej kampanii plastikowym kubeczku. Całość została utrzymana w odpowiednio ciepłej, a zarazem intensywnej tonacji barw. – powiedział Adam Sidorkiewicz, Dyrektor Kreatywny Polymus.
W ramach kampanii Polymus przygotował reklamę prasową i outdoorową. Kampania rozpoczyna się w dniu 1 marca br. i będzie trwała do końca miesiąca.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.