Polymus Integrated Communication kontynuując rozpoczętą w styczniu br. współpracę z Polski Lek S.A. przygotował kampanię reklamową dla marki Plusssz. To już trzecia kampania przygotowana przez Polymus dla Plusssz.
Kampania Plusssz prowadzona pod hasłem „Energia na cały dzień” ma za zadanie uświadomienie korzystnego, regenerującego działania na organizm preparatu Plusssz, szczególnie w okresie przełomu zimy i wiosny. Istotnym elementem było również ukazanie smakowych walorów produktu.
Wykorzystaliśmy zdjęcie kobiety, która pije Plusssza w charakterystycznym dla tej kampanii plastikowym kubeczku. Całość została utrzymana w odpowiednio ciepłej, a zarazem intensywnej tonacji barw. – powiedział Adam Sidorkiewicz, Dyrektor Kreatywny Polymus.
W ramach kampanii Polymus przygotował reklamę prasową i outdoorową. Kampania rozpoczyna się w dniu 1 marca br. i będzie trwała do końca miesiąca.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.