Polymus Integrated Communication kontynuując rozpoczętą w styczniu br. współpracę z Polski Lek S.A. przygotował kampanię reklamową dla marki Plusssz. To już trzecia kampania przygotowana przez Polymus dla Plusssz.
Kampania Plusssz prowadzona pod hasłem „Energia na cały dzień” ma za zadanie uświadomienie korzystnego, regenerującego działania na organizm preparatu Plusssz, szczególnie w okresie przełomu zimy i wiosny. Istotnym elementem było również ukazanie smakowych walorów produktu.
Wykorzystaliśmy zdjęcie kobiety, która pije Plusssza w charakterystycznym dla tej kampanii plastikowym kubeczku. Całość została utrzymana w odpowiednio ciepłej, a zarazem intensywnej tonacji barw. – powiedział Adam Sidorkiewicz, Dyrektor Kreatywny Polymus.
W ramach kampanii Polymus przygotował reklamę prasową i outdoorową. Kampania rozpoczyna się w dniu 1 marca br. i będzie trwała do końca miesiąca.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AITylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AI, podczas gdy 46,2% nie wykorzystuje żadnych narzędzi sztucznej ...
- Brand24: Prowly zaprasza do sprzedaży akcji po 50,10 PLNProwly.com sp. z o.o. (“Prowly”), podmiot z Grupy Semrush Holdings, Inc. (“Semrush”), który posiada 76,99% akcji w kapitale zakładowym notowanej ...
- Cashback – 70% Polaków zna tę usługę zakupowąCashback staje się coraz bardziej pożądanym benefitem zakupowym wśród polskich konsumentów. Według badania przeprowadzonego na zlecenie Klarny, niemal 70 proc. ...
- PARP: 600 tys. zł wsparcia dla startupów z Polski WschodniejJuż 1 kwietnia Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uruchomi kolejny nabór wniosków w działaniu FEPW 01.01 Platformy startowe dla nowych ...