Mercury Interactive Corporation, jeden z największych producentów rozwiązań do optymalizacji technologii biznesowych, ogłosił wyniki finansowe za pierwszy kwartał bieżącego roku, zakończony 31 marca 2003 r. Przychody firmy wyniosły w tym okresie 110,4 mln USD, co oznacza wzrost o 22% w porównaniu z analogicznym kwartałem ubiegłego roku. Zysk netto zamknął się kwotą 18,1 mln USD. Oznacza to 20% wzrost w stosunku 15,2 mln USD w pierwszym kwartale 2002 roku. Zysk na akcję i ekwiwalent akcji wyniósł 0,20 USD.
„Mimo trudnej sytuacji gospodarczej i ograniczeń na wydatki związane z nowymi technologiami informatycznymi, pierwszy kwartał 2003 roku zamknęliśmy bardzo dobrymi wynikami finansowymi. Są one efektem coraz częstszego zauważania przez przedsiębiorstwa konieczności wdrażania rozwiązań optymalizujących wykorzystywane przez nich technologie” – powiedział Amnon Landan, przewodniczący rady nadzorczej, dyrektor generalny i prezes Mercury Interactive.
Drugi kwartał 2003 r. Mercury Interactive zamierza zamknąć przychodami w wysokości 110 – 117 mln USD, natomiast cały rok 2003 – przychodami na poziomie od 460 do 500 mln. Spodziewany zysk na akcję i ekwiwalent akcji na koniec drugiego kwartału ma wynieść od 0,16 USD do 0,22 USD, zaś na koniec bieżącego roku – od 0,82 USD do 0,97 USD.
http://www.mercuryinteractive.com
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.