X-Press Couriers w ramach usługi SameDay dostarczyła już ponad 5 tys. przesyłek dla sklepu Sugarfree.pl specjalizującego się w sprzedaży wysokiej jakości sukienek. Firmy współpracują ze sobą od grudnia 2014 roku. Obecnie dostarczanych jest około tysiąca paczek miesięcznie.
W Polsce usługa SameDay dla sklepów internetowych jest realizowana przez X-Press Couriers w obrębie siedmiu aglomeracji miejskich: Warszawy, Poznania, Łodzi, Katowic, Wrocławia, Krakowa oraz Szczecina. Tego samego dnia możliwa jest również dostawa z Warszawy do mieszkańców Łodzi, Poznania i Katowic. Aby dostarczyć przesyłkę tego samego dnia wystarczy złożyć zamówienie do godziny 16:00. Godziny dostarczenia przesyłek zależą bezpośrednio od godziny złożenia zamówienia.
Dzięki usłudze SameDay X-press Couriers zyskaliśmy kolejną przewagę nad innymi sklepami i wciąż powiększamy grono naszych zadowolonych klientów. Chcielibyśmy uruchomić tę usługę we wszystkich największych miastach w Polsce, a w przyszłości w oparciu o nią rozwijać nasz biznes – powiedział Wiktor Dymecki, dyrektor finansowy HubStyle S.A., właściciela marki Sugarfree.pl.
W X-press Couriers jesteśmy na bieżąco ze światowymi trendami na rynku e-commerce, a takim jest niewątpliwie usługa SameDay. Dzięki niej klienci e-sklepów cieszą się z dostawy towarów kupionych online w dniu złożenia zamówienia. Cały czas pracujemy też nad poszerzeniem dostępności naszej usługi na rynku e-commerce, aby zachęcić jeszcze szersze grono Polaków do robienia regularnych zakupów przez internet – powiedział Adam Tomczak, prezes zarządu X-press Couriers.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.