Ponad 550 tys. osób sięgnęło po listopadowy numer „Magazynu Futbol” – wynika z badań czytelnictwa cyklu sezonowego przeprowadzonych przez firmę Miliard Brown SMG/KRC na zlecenie PBC.
„Możliwość pochwalenia się ponad półmilionowym gronem czytelników już w trzecim miesiącu funkcjonowania na rynku odświeżonego „Magazynu Futbol” jest naszym ogromnym sukcesem i potwierdza, że koncepcja pisma futbolowego, jaką zaproponowaliśmy polskim czytelnikom, była bardzo trafiona. Tak wysokie czytelnictwo cieszy nam tym bardziej, że badania wskazują, że kolejnych czytelników zdobywamy w głównej mierze przez rekomendacje naszych obecnych czytelników, którzy polecają „Magazyn Futbol” swoim znajomym. W konsekwencji nie tylko systematycznie umacniamy naszą pozycję jako lidera wśród magazynów sportowych, ale mamy też nadzieję, że wkrótce będziemy mogli pochwalić się miejscem w czołówce najbardziej poczytnych pism dla mężczyzn w Polsce” – mówi Mariusz Herman, prezes wydawnictwa Sportlive24 SA, które wydaje „Magazyn Futbol”.
Rozwój pisma jest wspierany badaniami jakościowymi prowadzonymi przez Instytut Target Group.
„Na bieżąco monitorujemy poziom satysfakcji czytelników. W ostatnim czasie poszerzyliśmy naszą grupę badawczą, by „Magazyn Futbol” – przy zachowaniu pełnego profesjonalizmu – był także interesujący dla tych czytelników, którzy sięgną po „MF” w związku z nadchodzącymi wydarzeniami sportowymi. Chcemy ich zafascynować światem futbolu poprzez różnorodność, jaką oferuje, a która jest przedstawiona w naszym magazynie” – dodaje Mariusz Herman.
Pomiar czytelnictwa pisma dokonywany był metodą wywiadu eksperckiego w domach respondentów, na losowo wybranej grupie. Warunkiem uczestnictwa w badaniach jest członkostwo w ZKDP.
Nowy „Magazyn Futbol” jest w sprzedaży w całej Polsce od września 2007 r. Redakcję tworzą uznani dziennikarze sportowi z kraju i za granicy oraz znane osoby związane z polską piłką – zawodnicy, trenerzy, działacze sportowi, m. in. Tomasz Smokowski, Mateusz Borek, Jerzy Dudek, Jerzy Engel, Patrick Barclay („The Sunday Telegrach”), Martin Mazur („El Grafico”) i in. Redaktorem naczelnym miesięcznika jest Dariusz Kurowski, polski korespondent magazynu piłkarskiego – "World Soccer". Miesięcznik liczy 132 strony i jest wydawany w nakładzie 100 tys. egzemplarzy.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.