Ponad pół miliarda złotych zarobili w punktach uczestnicy Programu PAYBACK

Opublikowano: 16 marca 2017. Kategoria: Rynek. Tagi:

Punkty PAYBACK o równowartości przeszło pół miliarda złotych wydali na nagrody uczestnicy Programu w ciągu ponad 7-letniej obecności PAYBACK w Polsce. Najczęściej odbieraną nagrodą rzeczową przez uczestników Programu była suszarka do włosów.

Ponad pół miliarda złotych zarobili w punktach uczestnicy Programu PAYBACK 1Przekłada się to na ponad 12,5 miliona transakcji, w trakcie których uczestnicy wymieniali swoje punkty, czy to płacąc nimi bezpośrednio u takich partnerów jak np. BP, Energa, Frisco.pl, Fly.pl, Inmedio, Link4, Multikino, Orange, PizzaPortal.pl, czy też odbierając nagrody w Sklepie z Nagrodami PAYBACK. W sumie ze Sklepu z Nagrodami PAYBACK uczestnicy odebrali przeszło milion produktów z różnych kategorii. W ostatnim roku największą popularnością cieszyły się te z kategorii kuchnia (34%), uroda (15%) i elektronika (13%), a najczęściej odbieraną nagrodą rzeczową przez uczestników Programu była suszarka do włosów. W czołówce najpopularniejszych produktów znalazły się ponadto samochodowy uchwyt do telefonu oraz komplet patelni.

Oprócz wymiany punktów na nagrody w Sklepie z Nagrodami PAYBACK i płacenia nimi za zakupy u wybranych partnerów Programu uczestnicy mogą również wymieniać je na mile Miles & More. Punkty można przekazać także na program Polskiej Akcji Humanitarnej – Pajacyk.

Pół miliarda złotych w punktach PAYBACK wydanych na nagrody obrazuje jak ogromna jest skala działania Programu. Statystycznie na jednego uczestnika przypada nagroda o wartości ok. 72 zł, ale trzeba pamiętać, że to tylko uśrednienie. Osoby najbardziej zaangażowane w Program, korzystające z różnych promocji i eKuponów, odbierały nagrody o dużo większej wartości i to więcej niż jednokrotnie – mówi Michał Pieprzny, CEO PAYBACK Polska.       

Dawid ZarazińskiPonad pół miliarda złotych zarobili w punktach uczestnicy Programu PAYBACK

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.