Ruszyła Opiniarka.pl – platforma porównująca opinie o produktach dostępnych w sklepach internetowych. Autorem tego rozwiązania jest AMP Media, agencja specjalizująca się w działaniach e-commerce.
Opiniarka.pl to nie tylko źródło postrzegania preferencji konsumenckich, bezstronnych porad i dogłębnych statystyk produktowych, to przede wszystkim bogata baza opinii użytkowników. Głównym motorem uruchomienia Opiniarka.pl stał się ciągle rosnący popyt na zakupy w Internecie i potrzebę posiadania przez konsumentów rzetelnych i obiektywnych informacji o dostępnych na rynku produktach.
Twórcy pomysłu zapewniają, że Opiniarka.pl jest pomocną wskazówką dla wszystkich użytkowników przymierzających się do zakupu konkretnego produktu lub usługi. Jednocześnie umożliwia łatwy dostęp do wybranych sklepów, dzięki czemu użytkownik może bezpośrednio złożyć zamówienie. Opiniarka.pl ma prostą, uporządkowaną strukturę (pogrupowanie produktów w konkretne kategorie) i domyślą nawigację, co pomaga użytkownikowi w szybkim poruszaniu się po serwisie.
– Bazując na doświadczeniu oraz wiedzy z zakresu e-commerce, udało nam się poznać oczekiwania internautów. Zauważyliśmy rosnące zapotrzebowanie na rzetelną i precyzyjną informację. Postanowiliśmy wykorzystać tę wiedzę w przydatny sposób, tworząc nową platformę opinii. Opiniarka.pl – dostępna obecnie w wersji beta – funkcjonuje w oparciu o oferty naszych stałych klientów. Oczywiście najbliższe plany przewidują poszerzenie zawartości Opiniarka.pl. Dlatego też zachęcamy firmy do kontaktowania się z nami w tej sprawie – mówi Monika Grzesik, Dyrektor Zarządzający AMP Media.
Opiniarka.pl ma mieć charakter wielopłaszczyznowy i być miejscem atrakcyjnym zarówno dla użytkowników (konsumentów), jak i sprzedawców oraz reklamodawców, dla których ma ona stać się miejscem do wypromowania swoich produktów/usług. Użytkownicy w swoich decyzjach konsumenckich mają zapewnioną bezstronność, obiektywizm i profesjonalizm zamieszczonych opinii. Sprzedawcy udostępniają Opiniarka.pl cały asortyment wraz ze szczegółową informacją o produkcie i możliwością złożenia zamówienia bezpośrednio w ich sklepie. Tym samym zyskują kolejny kanał dystrybucji swoich produktów, co w efekcie może przełożyć się na lepsze wyniki sprzedaży. Natomiast reklamodawcy uzyskują cel swojego działania – zwiększenie świadomości marki dzięki umieszczaniu swoich ofert w specjalnie wyznaczonych, skutecznych miejscach reklamowych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.