Portal Ubezpieczeniaonline.pl uruchomił porównywarkę ubezpieczeń inwestycyjnych. Na podstawie dostępnych w porównywarce parametrów, każdy użytkownik serwisu dokonuje wyboru polisy inwestycyjnej, najbardziej dostosowanej do jego potrzeb i oczekiwań.
Zróżnicowane plany i możliwości inwestycyjne, a także różne nastawienie do podejmowania ryzyka inwestycyjnego powodują, że wzrasta zainteresowanie klientów towarzystw ubezpieczeniowych korzystaniem z narzędzi, które ułatwiają wybór najlepszego produktu. Porównywarka ubezpieczeń inwestycyjnych stworzona przez portal Ubezpieczeniaonline.pl uwzględnia najważniejsze preferencje, którymi kieruje się klient, gdy rozważa zakup produktu inwestycyjnego opakowanego w ubezpieczenie. Po wpisaniu daty urodzenia, formularz zapytań zawiera kolejno pytania o: rodzaj płatności, okres inwestowania, wpłaty dodatkowe i częściowe. Przechodząc przez kolejne etapy wyboru proponowanych opcji, system na bieżąco wskazuje najbardziej dopasowane do preferencji użytkownika produkty „Na tym etapie polecamy”. W ten sposób klient tworzy swoją listę preferencji, według których określany jest procent dopasowania produktu. Na tej podstawie w porównywarce prezentowanych jest pięć produktów najbardziej dopasowanych do potrzeb i możliwości inwestycyjnych klienta. Produkty te są dostępne w ofercie sprzedażowej portalu, który przy współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi umożliwia bezpośredni i szybki dostęp do produktów ubezpieczeniowych.
Porównywarka ubezpieczeń inwestycyjnych nie jest pierwszym tego typu narzędziem dostępnym w portalu Ubezpieczeniaonline.pl. Serwis oferuje również porównywarkę ubezpieczeń zdrowotnych oraz turystycznych, zapewnia tym samym pomoc w znalezieniu najlepszej oferty według parametrów określonych przez użytkownika. Wkrótce na portalu zostaną uruchomione porównywarki pozostałych rodzajów ubezpieczeń.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.