Portal Ubezpieczeniaonline.pl uruchomił porównywarkę ubezpieczeń inwestycyjnych. Na podstawie dostępnych w porównywarce parametrów, każdy użytkownik serwisu dokonuje wyboru polisy inwestycyjnej, najbardziej dostosowanej do jego potrzeb i oczekiwań.
Zróżnicowane plany i możliwości inwestycyjne, a także różne nastawienie do podejmowania ryzyka inwestycyjnego powodują, że wzrasta zainteresowanie klientów towarzystw ubezpieczeniowych korzystaniem z narzędzi, które ułatwiają wybór najlepszego produktu. Porównywarka ubezpieczeń inwestycyjnych stworzona przez portal Ubezpieczeniaonline.pl uwzględnia najważniejsze preferencje, którymi kieruje się klient, gdy rozważa zakup produktu inwestycyjnego opakowanego w ubezpieczenie. Po wpisaniu daty urodzenia, formularz zapytań zawiera kolejno pytania o: rodzaj płatności, okres inwestowania, wpłaty dodatkowe i częściowe. Przechodząc przez kolejne etapy wyboru proponowanych opcji, system na bieżąco wskazuje najbardziej dopasowane do preferencji użytkownika produkty „Na tym etapie polecamy”. W ten sposób klient tworzy swoją listę preferencji, według których określany jest procent dopasowania produktu. Na tej podstawie w porównywarce prezentowanych jest pięć produktów najbardziej dopasowanych do potrzeb i możliwości inwestycyjnych klienta. Produkty te są dostępne w ofercie sprzedażowej portalu, który przy współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi umożliwia bezpośredni i szybki dostęp do produktów ubezpieczeniowych.
Porównywarka ubezpieczeń inwestycyjnych nie jest pierwszym tego typu narzędziem dostępnym w portalu Ubezpieczeniaonline.pl. Serwis oferuje również porównywarkę ubezpieczeń zdrowotnych oraz turystycznych, zapewnia tym samym pomoc w znalezieniu najlepszej oferty według parametrów określonych przez użytkownika. Wkrótce na portalu zostaną uruchomione porównywarki pozostałych rodzajów ubezpieczeń.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.