Portal Nieruchomości Komercyjnych bizplace.pl i wydawca magazynu „Facility Manager” zawarli porozumienie o współpracy i wzajemnym wsparciu przy promowaniu na rynku polskim zagadnienia Facility Management. Współpraca będzie miała przede wszystkim charakter merytoryczny. Dzięki temu czytelnicy magazynu i użytkownicy portalu będą mogli zapoznać się z materiałami publikowanymi w dwóch źródłach. Prowadzone będą także wspólne działania promocyjne, które przyczynią się do wzrostu zainteresowania magazynem i portalem. Wydawcy wyrazili wolę współpracy w zakresie obejmowania wspólnym patronatem medialnym ważnych imprez, związanych z rynkiem nieruchomości, jak choćby organizowanych szkoleń i konferencji.
„Magazyn Facility Manager zapoczątkował swoją działalność pod koniec ubiegłego roku i jestem przekonany, że na stałe zadomowi się na polskim rynku wydawniczym. Poruszana przez autorów tematyka pojawiała się niejednokrotnie w wielu publikacjach, jednak były to materiały dość mocno rozproszone. Teraz specjaliści otrzymają jedno pismo, w którym skoncentrowana będzie szeroka wiedza na temat zarządzania nieruchomościami. Cieszę się także, że i nasi użytkownicy będą mogli korzystać z tej wiedzy. Wierzę, że wspólnie z wydawcą FM zwiększymy zainteresowanie rynkiem nieruchomości komercyjnych oraz szeregiem zagadnień, związanych z odpowiednim przygotowaniem powierzchni do prowadzenia działalności gospodarczej” – powiedział Mariusz Zabrocki, Dyrektor marketingu i reklamy portalu bizplace.pl.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.