Kamil Starski, były prezes firmy EL Passion został dyrektorem operacyjnym w Positionly.
Positionly to polski startup oferujący narzędzia SaaS do SEO i inbound marketingu. Z jego rozwiązań korzysta obecnie ponad 2000 klientów z całego świata, głównie z USA. Startup w ciągu ostatnich 3 lat rósł o ponad 100% rocznie, osiągając przychody na poziomie kilku milionów złotych. Obecnie ma biuro w Warszawie i Wrocławiu i ambicje na globalną ekspansję. Do tej pory fundusze inwestycyjne takie jak: niemiecki Point Nine Capital, Protos VC czy Xevin Investments zainwestowały w Positionly ponad 5 mln złotych.
Mamy bardzo ambitne plany na bieżący rok, dlatego potrzebowaliśmy zaufanego i sprawdzonego „zawodnika”, który pomoże nam osiągnąć postawione cele. Kamil był dla nas idealnym kandydatem — mówi Grzegorz Kazulak, założyciel Positionly.
Kamil Starski, które obejmuje pozycję dyrektora operacyjnego, przez 5 lat pracował w EL Passion, warszawskim software house specjalizującym się w budowie aplikacji webowych oraz mobilnych, gdzie przez ostatnie 3 lata pełnił rolę CEO. Uczestniczył również w transakcji przejęcia EL Passion przez grupę Daftcode latem zeszłego roku. Jako dyrektor operacyjny, Kamil Starski ma być silnym wsparciem dla zespołu Positionly.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.