Użytkownicy platformy księgowości internetowej www.ifirma.pl otrzymali silne wsparcie merytoryczne w postaci bloga eksperckiego. Debiut serwisu, uruchomienie nowej wersji systemu e-księgowości, nawiązanie współpracy partnerskiej m.in. z Onet.pl to działania zmierzające do wzmocnienia marki ifirma.pl i zwiększenia o 600 proc. klientów serwisu księgowego do końca 2010 r.
Serwis ekspercki blog.ifirma.pl został podzielony na trzy kategorie. Pierwsza dotyczy zakładania oraz prowadzenia działalności gospodarczej. Druga obejmuje tematykę podatkową, natomiast w trzeciej przedsiębiorcy znajdą odpowiedzi na pytania dotyczące prowadzenia księgowości firmy. Każdy wpis jest osobnym artykułem poradnikowym, omawiającym dogłębnie konkretny problem, którego rozwiązanie sprawia przedsiębiorcom wiele kłopotów i generuje koszty firmy. Teksty z bloga eksperckiego prezentowane są w formie case studies, zawierających dodatkowo odwołania do orzeczeń sądów lub do konkretnych ustaw.
– „Prowadzenie działalności gospodarczej wymaga sprawnego poruszania się w gąszczu przepisów prawnych i podatkowych. Wielu przedsiębiorców, szczególnie z sektora małych firm, napotyka na problemy, których rozwiązanie nastręcza wiele trudności. Blog podsuwa im gotowe rozwiązania” – mówi Andrzej Parszuto, wiceprezes zarządu Power Media. – „Serwis prowadzony jest przez ekspertów w swoich dziedzinach, co daje gwarancję jego merytoryczności”.
Blog ekspercki to wsparcie przede wszystkim dla klientów platformy księgowości internetowej ifirma.pl, jednak jego treść jest dostępna dla wszystkich internautów prowadzących własny biznes lub zainteresowanych problematyką gospodarczą. Serwis jest częścią serwisu księgowości internetowej, można go znaleźć pod adresem blog.ifirma.pl.
Uruchomienie bloga eksperckiego wpisuje się w realizację strategii Power Media, zapisanej w prospekcie emisyjnym, zakładającej budowę wizerunku marki ifirma.pl. Większość środków pozyskanych podczas giełdowego debiutu w marcu 2008 r. wrocławska spółka inwestuje w rozwój księgowości on-line.
Do końca 2010 roku Power Media planuje zwiększyć ponad 6-krotnie liczbę użytkowników platformy ifirma.pl z 3 tys. do 20 tys., co stanowi 2 proc. rynku mikro- i małych firm w Polsce. – „Do księgowości internetowej przekonuje się coraz więcej polskich firm, o czym świadczy szybki wzrost klientów serwisu ifirma.pl. Księgowość online będzie się rozwijać podobnie jak bankowość internetowa. Warto pamiętać, że równo osiem lat temu w Polsce było nieco ponad 50 tys. internetowych rachunków, dziś z dobrodziejstw e-bankingu korzysta aktywnie 6,4 mln naszych rodaków, w tym 653 tys małych i średnich przedsiębiorców” – mówi Andrzej Parszuto, wiceprezes zarządu Power Media. – „Stoimy w obliczu nowej ery w księgowości. Internet daje przedsiębiorcom coraz więcej użytecznych narzędzi, zachęcając ich do przeniesienia części spraw firmy do Sieci. Dla tych, którzy tę barierę już pokonali, serwis ifirma.pl będzie marką pierwszego wyboru”.
blog.ifirma.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.