Firma jest spółką „parasolem” w grupie z faceADDICTED i Mobberry, a jej właścicielami są Anna Robotycka i Piotr Krauschar. The Addictives jest niezależną agencją szukającą nowych, uzależniających idei.

Od dawna w faceADDICTED i Mobberry wychodziliśmy poza komunikację w mediach społecznościowych i mobile. Naszą przewagą konkurencyjną była umiejętność wykorzystywania technologii do działań marketingowych i odpowiednie jej opakowanie, wypromowanie. Naturalnym, kolejnym krokiem biznesowym było stworzenie struktury, która nie będzie szufladkowała nas w wąskich kategoriach i pozwoli na podanie Klientom kompleksowych, spójnych strategii promocji ich marek, której zwolennikami jesteśmy – powiedział Piotr Krauschar, założyciel i Managing Partner.
Na czele działów agencji stanęli:
Anna Kostro – Strategy Director, odpowiada za strategię obecności online klientów agencji. Z Internetem związana zawodowo od 2004 roku, pracowała w czołowych agencjach interaktywnych w Polsce (m.in. K2, SMi, Ogilvy Poland).
Aleksander Frydrych, Creative Director – odpowiada za jakość konceptów i realizacji kreatywnych dla klientów agencji. Z reklamą związany jest od 2008 roku. Pracował w agencjach Change Integrated, Scholz & Friends, Leo Burnett i ARC Worldwide.
Mateusz Żdanko – Creative Director, odpowiada za jakość konceptów i realizacji kreatywnych dla klientów agencji. Z reklamą związany jest od 2005 roku. Pracował w Ogilvy Interactive, Leo Burnett i ARC Worldwide.
Agnieszka Nowak, PR Director – odpowiada za tworzenie i realizację strategii działań w zakresie PR dla klientów agencji. Z branżą PR związana jest od 2006 roku. Pracowała w czołowych agencjach marketingu internetowego (GoldenSubmarine, Netizens oraz OS3 multimedia), agencji Ciszewski Public Relations oraz mediach.
Michał Cortez – eCommerce Director, odpowiada za crossmediowe strategie i wdrożenia e-commerce dla klientów agencji. Związany był z największym projektem fashion e-commerce Polsce – ANSWEAR.com. Współtworzył również kanały sprzedaży internetowej dla sieci handlowej Sizeer (Grupa MIG) oraz dystrybutora marek Bench, Goorin Bros i Superdry. Krytyczny obserwator nowych trendów, którymi dzieli się ze swoimi fanami na www.facebook.com/iKomersiak.
Właścicielami agencji są:
Anna Robotycka – założycielka i Managing Partner, odpowiada za współzarządzanie agencją i merytoryczną jakość realizowanych przez nią projektów. Ma 9 lat doświadczenia w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych marek na rynkach europejskich oraz w mierzeniu ich efektywności. Była odpowiedzialna, m.in. za komunikację, PR oraz social media wszystkich marek AmRestu na 7 rynkach, w tym w USA i Rosji.
Piotr Krauschar – założyciel i Managing Partner, odpowiada za współzarządzanie agencją i techniczną jakość realizowanych przez nią projektów. Ekspert w zakresie interactive video & social media. Posiada 11 lat doświadczenia w branży Internet&TV. Jest właścicielem pierwszej w Polsce spółki zajmującej się produkcją i dystrybucją online video. W przeszłości był szefem jednej ze spółek o2 na stanowisku prezesa zarządu i ceo.
Wpisy promowane
- SEO vs. Google Ads – jaką kampanię wybrać?Co opłaca się bardziej: SEO czy Google Ads? Jeśli i Ciebie nurtuje to pytanie, na pewno wiesz już, że odpowiedź ...
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!