Ukazała się tegoroczna edycja raportu poświęconego marketingowi w wyszukiwarkach. „Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż” to narzędzie pomocne w zapoznaniu z tymi przedsiębiorcami, którzy w dziedzinie SEO odnieśli prawdziwy sukces.
Stworzenie raportu było możliwe dzięki narzędziu SEMSTORM. Pozwoliło ono zebrać comiesięczne informacje o działalności najlepiej notowanych serwisów z wielu branż. Uśredniona wartość roczna z szacunkowego ruchu naturalnych wyników wyszukiwania Google pozwoliła stworzyć listę stron, które z pomocą skutecznej strategii SEO zdobyły najwyższe notowania w wyszukiwarkach.
Przygotowywany corocznie przez agencję SEO/SEM – Mayko.pl raport, ewoluował i wzbogacił się o więcej wartościowej treści. W tym roku dodatkowym wsparciem dla każdego przedsiębiorcy będzie zbiór komentarzy przygotowanych przez przedstawicieli firm wymienionych w raporcie oraz prognozy na bieżący rok od specjalistów zajmujących się marketingiem. Osoby korzystające z raportu będą miały okazję skorzystać również z rabatów i zniżek przygotowanych przez Edrone, Marketer+, Brand24 oraz SEMSTORM.
Raport do pobrania pod adresem marketingwsieci.pl Nasza redakcja objęła publikację swoim patronatem.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.