Poznaliśmy laureatów konkursu „e-Commerce Polska awards 2013”

Wczoraj w teatrze Capitol w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w konkursie dla sklepów internetowych „e-Commerce Polska awards 2013”. Przyznano 11 nagród w kategoriach głównych, dwie nagrody w głosowaniu konsumentów oraz trzy wyróżnienia. 

e-Commerce PolskaKATEGORIA BRANDINGOWA – w tej kategorii sklepy online były oceniane przez ekspertów z branży. W jej ramach przyznano następujące nagrody i wyróżnienia:

Kategoria Odkrycie Roku – laureatem w grupie sklepów małych został hurtowniasportowa.net, w grupie średni/duży e-sklep wyróżniony został kwiatowyogrod.pl.

Kategoria Sukces Roku – laureatem w grup sklepów małych został DeeZee.pl, a w grupie sklepów średnich i dużych został zaś ZłoteWyprzedaże.pl.

Kategoria Innowacja Roku – laureatem w grup sklepów małych został DeeZee.pl, w grupie średni/duży e-sklep – Sarenza.pl.

Kategoria Kampania Roku – w grupie sklepów małych wyróżniony został Sklep Kaligraf, a w grupie średni/duży e-sklep wyróżniony został ANSWEAR.com.

KATEGORIA SPRZEDAŻOWA – w tej kategorii sklepy online były oceniane przez ekspertów z branży. W jej ramach przyznano następujące nagrody i wyróżnienia:

Kategoria Strona Roku – laureatem w grupie sklepów małych został Sklep Converse, a w grupie sklepów średnich i dużych został zaś ANSWEAR.com.

Kategoria Strona Przyjazna Klientowi – laureatem w grupie sklepów małych został DeeZee.pl, a w grupie sklepów średnich i dużych został sklep Cyfrowe.pl.

Kategoria Przełamanie Nieufności – laureatem w grupie sklepów małych został Balladine, a w grupie sklepów średnich i dużych został zaś ANSWEAR.com.

Kategoria Najlepsza Obsługa Klienta – w tej kategorii nagrodę przyznali e-konsumenci w głosowaniu online. Laureatem w grupie sklepów małych został AleDobre.pl, a a w grupie sklepów średnich i dużych został empik.com.

Każdy etap konkursu podlegał szczegółowemu audytowi kancelarii prawniczej Włodzimierz Głowacki i Wspólnicy sp.k. Audyt wykazał pełną zgodność procedur głosowania i wyboru laureatów konkursu z regulaminem.

Pierwsza edycja konkursu utwierdziła nas w przekonaniu, że to ważne wydarzenie z punktu widzenia zarówno branży, jak i konsumentów, dlatego konkurs będzie się odbywał cyklicznie. Wielu gości doceniło możliwość networkingu biznesowego, który towarzyszył gali. Była to sprzyjająca sytuacja do wymiany wiedzy i doświadczeń – powiedziała Patrycja Sass Staniszewska z e-Commerce Polska, organizatora konkursu.

Konkurs „e-Commerce Polska awards 2013” był sponsorowany przez Transferuj.pl, Przelewy24 oraz firmę Hybris. Nasza Redakcja objęła go patronatem medialnym.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top