Poznaliśmy laureatów konkursu „e-Commerce Polska awards 2013”

Wczoraj w teatrze Capitol w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w konkursie dla sklepów internetowych „e-Commerce Polska awards 2013”. Przyznano 11 nagród w kategoriach głównych, dwie nagrody w głosowaniu konsumentów oraz trzy wyróżnienia. 

e-Commerce PolskaKATEGORIA BRANDINGOWA – w tej kategorii sklepy online były oceniane przez ekspertów z branży. W jej ramach przyznano następujące nagrody i wyróżnienia:

Kategoria Odkrycie Roku – laureatem w grupie sklepów małych został hurtowniasportowa.net, w grupie średni/duży e-sklep wyróżniony został kwiatowyogrod.pl.

Kategoria Sukces Roku – laureatem w grup sklepów małych został DeeZee.pl, a w grupie sklepów średnich i dużych został zaś ZłoteWyprzedaże.pl.

Kategoria Innowacja Roku – laureatem w grup sklepów małych został DeeZee.pl, w grupie średni/duży e-sklep – Sarenza.pl.

Kategoria Kampania Roku – w grupie sklepów małych wyróżniony został Sklep Kaligraf, a w grupie średni/duży e-sklep wyróżniony został ANSWEAR.com.

KATEGORIA SPRZEDAŻOWA – w tej kategorii sklepy online były oceniane przez ekspertów z branży. W jej ramach przyznano następujące nagrody i wyróżnienia:

Kategoria Strona Roku – laureatem w grupie sklepów małych został Sklep Converse, a w grupie sklepów średnich i dużych został zaś ANSWEAR.com.

Kategoria Strona Przyjazna Klientowi – laureatem w grupie sklepów małych został DeeZee.pl, a w grupie sklepów średnich i dużych został sklep Cyfrowe.pl.

Kategoria Przełamanie Nieufności – laureatem w grupie sklepów małych został Balladine, a w grupie sklepów średnich i dużych został zaś ANSWEAR.com.

Kategoria Najlepsza Obsługa Klienta – w tej kategorii nagrodę przyznali e-konsumenci w głosowaniu online. Laureatem w grupie sklepów małych został AleDobre.pl, a a w grupie sklepów średnich i dużych został empik.com.

Każdy etap konkursu podlegał szczegółowemu audytowi kancelarii prawniczej Włodzimierz Głowacki i Wspólnicy sp.k. Audyt wykazał pełną zgodność procedur głosowania i wyboru laureatów konkursu z regulaminem.

Pierwsza edycja konkursu utwierdziła nas w przekonaniu, że to ważne wydarzenie z punktu widzenia zarówno branży, jak i konsumentów, dlatego konkurs będzie się odbywał cyklicznie. Wielu gości doceniło możliwość networkingu biznesowego, który towarzyszył gali. Była to sprzyjająca sytuacja do wymiany wiedzy i doświadczeń – powiedziała Patrycja Sass Staniszewska z e-Commerce Polska, organizatora konkursu.

Konkurs „e-Commerce Polska awards 2013” był sponsorowany przez Transferuj.pl, Przelewy24 oraz firmę Hybris. Nasza Redakcja objęła go patronatem medialnym.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2023

Najnowsze wpisy

About The Author

Scroll to Top