Wczoraj w teatrze Capitol w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w konkursie dla sklepów internetowych „e-Commerce Polska awards 2013”. Przyznano 11 nagród w kategoriach głównych, dwie nagrody w głosowaniu konsumentów oraz trzy wyróżnienia.
KATEGORIA BRANDINGOWA – w tej kategorii sklepy online były oceniane przez ekspertów z branży. W jej ramach przyznano następujące nagrody i wyróżnienia:
Kategoria Odkrycie Roku – laureatem w grupie sklepów małych został hurtowniasportowa.net, w grupie średni/duży e-sklep wyróżniony został kwiatowyogrod.pl.
Kategoria Sukces Roku – laureatem w grup sklepów małych został DeeZee.pl, a w grupie sklepów średnich i dużych został zaś ZłoteWyprzedaże.pl.
Kategoria Innowacja Roku – laureatem w grup sklepów małych został DeeZee.pl, w grupie średni/duży e-sklep – Sarenza.pl.
Kategoria Kampania Roku – w grupie sklepów małych wyróżniony został Sklep Kaligraf, a w grupie średni/duży e-sklep wyróżniony został ANSWEAR.com.
KATEGORIA SPRZEDAŻOWA – w tej kategorii sklepy online były oceniane przez ekspertów z branży. W jej ramach przyznano następujące nagrody i wyróżnienia:
Kategoria Strona Roku – laureatem w grupie sklepów małych został Sklep Converse, a w grupie sklepów średnich i dużych został zaś ANSWEAR.com.
Kategoria Strona Przyjazna Klientowi – laureatem w grupie sklepów małych został DeeZee.pl, a w grupie sklepów średnich i dużych został sklep Cyfrowe.pl.
Kategoria Przełamanie Nieufności – laureatem w grupie sklepów małych został Balladine, a w grupie sklepów średnich i dużych został zaś ANSWEAR.com.
Kategoria Najlepsza Obsługa Klienta – w tej kategorii nagrodę przyznali e-konsumenci w głosowaniu online. Laureatem w grupie sklepów małych został AleDobre.pl, a a w grupie sklepów średnich i dużych został empik.com.
Każdy etap konkursu podlegał szczegółowemu audytowi kancelarii prawniczej Włodzimierz Głowacki i Wspólnicy sp.k. Audyt wykazał pełną zgodność procedur głosowania i wyboru laureatów konkursu z regulaminem.
Pierwsza edycja konkursu utwierdziła nas w przekonaniu, że to ważne wydarzenie z punktu widzenia zarówno branży, jak i konsumentów, dlatego konkurs będzie się odbywał cyklicznie. Wielu gości doceniło możliwość networkingu biznesowego, który towarzyszył gali. Była to sprzyjająca sytuacja do wymiany wiedzy i doświadczeń – powiedziała Patrycja Sass Staniszewska z e-Commerce Polska, organizatora konkursu.
Konkurs „e-Commerce Polska awards 2013” był sponsorowany przez Transferuj.pl, Przelewy24 oraz firmę Hybris. Nasza Redakcja objęła go patronatem medialnym.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.