Wczoraj w teatrze Capitol w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w konkursie dla sklepów internetowych „e-Commerce Polska awards 2013”. Przyznano 11 nagród w kategoriach głównych, dwie nagrody w głosowaniu konsumentów oraz trzy wyróżnienia.
KATEGORIA BRANDINGOWA – w tej kategorii sklepy online były oceniane przez ekspertów z branży. W jej ramach przyznano następujące nagrody i wyróżnienia:
Kategoria Odkrycie Roku – laureatem w grupie sklepów małych został hurtowniasportowa.net, w grupie średni/duży e-sklep wyróżniony został kwiatowyogrod.pl.
Kategoria Sukces Roku – laureatem w grup sklepów małych został DeeZee.pl, a w grupie sklepów średnich i dużych został zaś ZłoteWyprzedaże.pl.
Kategoria Innowacja Roku – laureatem w grup sklepów małych został DeeZee.pl, w grupie średni/duży e-sklep – Sarenza.pl.
Kategoria Kampania Roku – w grupie sklepów małych wyróżniony został Sklep Kaligraf, a w grupie średni/duży e-sklep wyróżniony został ANSWEAR.com.
KATEGORIA SPRZEDAŻOWA – w tej kategorii sklepy online były oceniane przez ekspertów z branży. W jej ramach przyznano następujące nagrody i wyróżnienia:
Kategoria Strona Roku – laureatem w grupie sklepów małych został Sklep Converse, a w grupie sklepów średnich i dużych został zaś ANSWEAR.com.
Kategoria Strona Przyjazna Klientowi – laureatem w grupie sklepów małych został DeeZee.pl, a w grupie sklepów średnich i dużych został sklep Cyfrowe.pl.
Kategoria Przełamanie Nieufności – laureatem w grupie sklepów małych został Balladine, a w grupie sklepów średnich i dużych został zaś ANSWEAR.com.
Kategoria Najlepsza Obsługa Klienta – w tej kategorii nagrodę przyznali e-konsumenci w głosowaniu online. Laureatem w grupie sklepów małych został AleDobre.pl, a a w grupie sklepów średnich i dużych został empik.com.
Każdy etap konkursu podlegał szczegółowemu audytowi kancelarii prawniczej Włodzimierz Głowacki i Wspólnicy sp.k. Audyt wykazał pełną zgodność procedur głosowania i wyboru laureatów konkursu z regulaminem.
Pierwsza edycja konkursu utwierdziła nas w przekonaniu, że to ważne wydarzenie z punktu widzenia zarówno branży, jak i konsumentów, dlatego konkurs będzie się odbywał cyklicznie. Wielu gości doceniło możliwość networkingu biznesowego, który towarzyszył gali. Była to sprzyjająca sytuacja do wymiany wiedzy i doświadczeń – powiedziała Patrycja Sass Staniszewska z e-Commerce Polska, organizatora konkursu.
Konkurs „e-Commerce Polska awards 2013” był sponsorowany przez Transferuj.pl, Przelewy24 oraz firmę Hybris. Nasza Redakcja objęła go patronatem medialnym.
Wpisy promowane
- Integracja procesów księgowych z wykorzystaniem ERP enova365: Możliwości i korzyści.System enova365 jest innowacyjnie zaprojektowanym narzędziem, które działa jako oprogramowanie ERP na potrzeby realizacji różnych procesów księgowych. Jego dużą zaletą ...
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.