Firma badawcza Gemius SA udostępniła w sieci nowy serwis: blog.gemius.pl. Internetowy dziennik, pisany przez pracowników, to miejsce prezentacji eksperckich opinii, wyników badań i ciekawostek na temat rozwoju rynku internetowego.
Blog firmy Gemius SA, lidera i prekursora w dziedzinie badań internetu w Europie Środkowo-Wschodniej, jest skierowany do wszystkich zainteresowanych rozwojem branży internetowej. Na stronie blog.gemius.pl, pracownicy firmy – zespół ekspertów z różnych dziedzin – przedstawiają najnowsze wyniki badań oraz dzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat zjawisk widocznych w polskiej sieci.
Jednym z etapów konsekwentnie realizowanej przez Gemius SA strategii, tak na rynku polskim jak i na rynkach zagranicznych, jest popularyzacja internetu. Na łamach bloga internauci znajdą wiele informacji dotyczących badań realizowanych przez Gemius, tutaj także pojawią się wiadomości o wydarzeniach ważnych dla firmy oraz autorskie komentarze na temat rozwoju rynku internetowego w Polsce i poza jej granicami.
Blog oferuje wiele przyjaznych użytkownikom rozwiązań. Dzięki opcji Napisz do autora goście serwisu będą mogli wysłać list bezpośrednio do nadawcy wiadomości – podzielić się swoimi wrażeniami, zadać pytanie lub skomentować aktualnie czytany materiał. Tych, którzy chcą na bieżąco otrzymywać informacje publikowane na blogu, niewątpliwie zainteresuje możliwość subskrypcji kanału RSS. Dodatkowo – w sekcji Wykres tygodnia – najciekawsze wyniki badań zostaną przedstawione w czytelnej i atrakcyjnej graficznie formie.
Otwarcie bloga firmy Gemius SA nastąpiło 25 maja o godzinie 10:00. Pierwszą wiadomość, inaugurującą działalność serwisu, dodał Piotr Ejdys, Prezes Zarządu Gemius SA.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.