Praktyczne porady o funduszach europejskich w Bankier.pl

Opublikowano: 26 lutego 2004. Kategoria: Rynek. Tagi:

Przydatne informacje o pozyskiwaniu i wykorzystywaniu dotacji unijnych są już dostępne dla czytelników portalu Bankier.pl. Dzięki nawiązaniu współpracy z nowym dwumiesięcznikiem „Fundusze Europejskie” wybrane artykuły z tego pisma publikowane będą na łamach portalu. Bankier.pl oferuje swoim czytelnikom najszerszy w polskim Internecie zasób informacji biznesowych z różnych źródeł m.in.: Reuters, Financial Times, Gazeta Prawna, IS BusinessWire, Profit, BusinessWeek, Miesięcznik Bank, Finansista, Nowy Przemysł, Inwestor Finansowy, Biznesnet i wielu innych. Grono to poszerzy się obecnie o nowy dwumiesięcznik „Fundusze Europejskie” wydawany przez Waren Group.

„Fundusze Europejskie” to vademecum poruszające tematykę pozyskiwania i wykorzystywania dotacji uzyskiwanych z Unii Europejskiej. Treść artykułów zainteresuje z pewnością wszystkich tych, którzy ubiegają się lub będą się ubiegać o dotacje z Unii Europejskiej. Jego formuła zakłada przekazywanie informacji praktycznych i poradnikowych. „Cieszymy się, że możemy zaoferować naszym czytelnikom dostęp do artykułów z dwumiesięcznika „Fundusze Europejskie”.

W przededniu wejścia Polski do Unii Europejskiej informacje w nich zawarte mogą okazać się bardzo przydatne. Mamy nadzieję, że ułatwią one wielu naszym czytelnikom przejście przez skomplikowany proces ubiegania się o dotacje z unijnego budżetu.” – mówi Marcin Dziadkowiak, redaktor prowadzący Bankier.pl. W najbliższym czasie Bankier.pl planuje poszerzyć ilość dostępnych źródeł informacji o kolejne tytuły.

http://www.fundusze-europejskie.pl
http://www.bankier.pl

Sylwester KozakPraktyczne porady o funduszach europejskich w Bankier.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.