Już blisko 150 osób zgłosiło swoje uczestnictwo w konkursie public relations „PRaktykuj za granicą”. Na zgłoszenia i prace studentów, którzy chcą wyjechać na staże do Londynu, Brukseli i Monachium organizatorzy projektu czekają już tylko do końca marca.
Od 5 lutego przyjmowane są zgłoszenia do konkursu public relations, organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. IV edycja „PRaktykuj za granicą” cieszy się rekordową popularnością – swój udział w nim zadeklarowało już blisko 150 osób. Zgłoszeni uczestnicy to studenci najbardziej renomowanych uczelni w kraju, zainteresowani public relations i ekologią. Większość z nich studiuje w Warszawie, Krakowie, Lublinie i Poznaniu. Swój udział zgłosili także stypendyści zagranicznych uczelni. Ich prace – projekty strategii komunikacyjnej dla organizacji ekologicznej WWF Polska – oceni jury w składzie: Gerald Abramczyk, doradca ds. komunikacji strategicznej, Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR, Magdalena Dul, Kierownik Działu Komunikacji WWF Polska, dr Jacek Warchala, wykładowca Uniwersytetu Śląskiego, i Anna Sanowska, Dyrektor ds. PR Instytutu Monitorowania Mediów.
I etap konkursu potrwa, wraz z przyjmowaniem prac konkursowych, do 31 marca. Nadal więc można nadsyłać zgłoszenia i spróbować swoich sił w tworzeniu strategii komunikacji. W kwietniu, spośród nadesłanych prac, zostanie wybranych 15, których autorzy przygotują pełne projekty strategii. Ostatni etap to prezentacja projektu przed jury. W tej części konkursu weźmie udział 6 osób. Konkurs „PRaktykuj za granicą” zakończy się w czerwcu 2007 roku – wtedy poznamy jego zwycięzców.
Na twórców najciekawszych projektów czekają wakacyjne staże w trzech europejskich biurach agencji public relations Fleishman-Hillard (Londyn, Bruksela, Monachium). Laureaci otrzymają także programy MS Office 2007, ufundowane przez Microsoft oraz nagrody pieniężne, które zapewnia organizator konkursu, IMM. Przelot do Londynu dla laureata I miejsca ufundowały linie Centralwings.
Konkurs Instytutu Monitorowania Mediów wspierają patronatem merytorycznym Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz ICCO. Partnerami konkursu są: GRAF, AIESEC, AEGEE Gdańsk, AEGEE Kraków, AEGEE Lublin, AEGEE Poznań, AEGEE Warszawa, AEGEE Wrocław, AEGEE Zielona Góra. Patroni medialni projektu to: Radio PiN, Press, PRoto.pl, Dlaczego, Semestr, Eurostudent, Motyw, Gazeta Studencka, wortal Kariera oraz wortal Praktyki Staże Rekrutacja.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.