PricePanorama.com, polski system monitorowania cen dla sklepów, wkracza rynek ukraiński. W planach jest wejście na rynek czeski i rumuński.
Firma na Ukrainie odpowiada za monitorowanie cen dla jednego ze swoich klientów we wskazanych sklepach internetowych, m.in. jednym z popularniejszych rozetka.ua.
Stworzenie własnego systemu botów nie było i nie jest łatwe. Poświęcony czas procentuje dzisiaj, bo możemy szybko reagować na zlecenia obserwowania innych rynków. Jeśli sklep nie ma w ofercie 10 milionów produktów i klient pomoże nam słownikowo odnośnie rozpoznawania „stanu dostępności” możemy rozpocząć monitorowanie sklepu nawet w Chinach – podkreśla Konrad Latkowski, współtwórca platformy.
Platforma PricePanorama.com jest obecnie, jak podkreślają właściciele, w fazie „beta2”. System pozwala właścicielom sklepów internetowych na kontrolowanie cen produktów w sklepach konkurencyjnych i dostosowywanie na tej podstawie cen własnych produktów. W Polsce PricePanorama.com monitoruje już ceny w blisko 10 tys. sklepów
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
- Salesforce Shopping Index w Q3 2024: wzrosty, spadki i zmiany w zachowaniach konsumentówW trzecim kwartale 2024 roku globalna sprzedaż online zanotowała niewielki wzrost o 3% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ...
- Shoper publikuje raport: 31% rocznej sprzedaży w czwartym kwartaleShoper opublikował nowy raport, który ma na celu wsparcie właścicieli e-sklepów w przygotowaniach do najbardziej intensywnego okresu sprzedażowego w roku. ...
- InPost Pay z ponad 5 milionami użytkowników: nowa usługa odroczonej płatnościInPost Pay, usługa oferująca płatności online, przekroczyła liczbę 5 milionów zarejestrowanych użytkowników. W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, firma wprowadziła ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.